I vått och torrt och väntan
Haha....tack!
Haha....tack!
Håller också tummarna jättehårt för Bruttan o syster!!!!
Här fick jag helt plötsligt en veckas semester.
Ryktet om att jag skulle börja på det nya jobbet har nu nått chefen vilket innebär att jag måste sluta idag.
Han var inte alls sur på mig. Vi hade ett bra samtal, men för att markera mot de nya så var han tvungen att låta mig gå direkt.
Så nu får jag lite betald ledighet.....
Skönt att han ändå tog det så bra. Skulle sagt det direkt så jag fått en månad ...hehe
Yes, 4 timmar kvar....tänk va känsliga vissa är
haha...
Halloj Fru Bygg...välkommen hit får jag ju också säga
Ja, jag vet inte riktigt vad jag skall göra med min nyvunna tid. Men något skall jag väl kunna hitta på...
Nej, jobben (nya o gamla) är i Lund
Hej blommis!
Va härligt att höra ifrån dig!!!
Lider med dig när du säger hur trött du är. Hoppas verkligen du snart landar och kan njuta av ditt fina hus.
Det är jobbigt att flytta. Särskilt när det är en bit!
*kramar om*
Jo, jag fick sluta på mitt nuvarande jobb pga att de har för lite att göra. Så de får ju liksom skylla sig själv.
Tror inte jag hoppat över till det nya om det fortfarande fanns uppgifter till mig. För det var ju eg. det som kunde hända och då hade det varit sju resor värre
Är lite knepigt att förklara. Hoppas ni ändå är med
God middag alla glada!
Glassar runt här hemma. Har varit ute och gått och jobbar lite på en trädgård jag lovat rita till en bekant.
Såååå skönt med lite ledigt....det har jag längtat efter....
Måste komma ihåg att skriva att jag tyvärr är bortlovad när du är i skåne lanovia
Jag gillar Amanda och Bianca
Hallojsan!
Var o lämnade mitt urinprov för GBS-kontroll i förmiddags och hade laddat upp för att få lyssna på hjärtat.
Men så var det en vikarie där och hon tyckte inte det var alls lämpligt och att hon inte fick skicka mig vidare om hon inte hittade något.
Men vill du verkligen så kan jag göra det.
Å då svarade jag "nej, inte egentligen" Va? varför sa jag så?
Var väldigt besviken när jag gick ut.
Att man skall vara så feg. Hade laddat hela dagen igår för detta.
Arrrgh!
Ja, snablars!
Min vanliga BM är tillbaka på tisdag.
Men annars träffas vi ju inte förrän efter RUL....
Den andra ville inte göra det för om hon inte hade hittat hjärtat så hade de skapat ännu mer oro...