• Ninnnis

I vått och torrt och väntan

Apropå skämmisburken ska min make bekanta sig med en sån på måndag, är det tänkt. Han har fått order om att inte... *funderar på hur jag ska uttrycka mig*... slösa? en vecka innan, så han är lite frustrerad... Vi har ju bröllopsdag imorgon också, så han tycker att han kan gå nästa vecka istället (de har drop in), men har det gått en vecka så kan vi ju lika gärna vänta två dagar till...

Ingis, det har jag aldrig hört, däremot brukar min bror säga "mörkt som i smedens r*vhål"

Ankan, vad kul med bröllop! Men trist väder... Precis som Daa hade vi hoppats locka fram bröllop den här sommaren, men icke.

Blommis, kan ni inte skjuta upp skatten då? Man slipper ju inte den permanent, men man kan ju ignorera den ett tag...

Lanovia, kraaaaaaam igen gumman!

Vi ska åka till flygplatsen och krama om min bästis som ska till Kreta, sen ska vi köra till bokskogen och promenera (ja, det REGNAR). Tur man har regnställ, eller hur Daa?

• Ninnnis

Det är kanske svintotanten som är lite extra sadistisk Det är helt klart så som Daa sa, att "man" vill extra mycket för att "man" inte får...

passionsblomman skrev 2009-08-29 17:11:09 följande:
    Ninnis: i våra papper inför spermaprovet, står det att man ska ha hållt sig i fyra dagar, inte en hel vecka!
  • Ninnnis

Ingis, hoppas telepatin funkade så du fick din fika

Lanovia, hoppas du sopade mattan med de andra på 5-kampen! Gosa lite extra med din vovve ikväll. Skönt att dina föräldrar verkar ta det ok...

Jenny, tråkigt med varken plus eller indianer. Jag vet PRECIS hur det känns, min längsta cykel var 53 dagar... Pergotime fick dock ordning på det, när och om du känner dig redo

Vi har haft en supermysig eftermiddag i skogen, sen duschade vi plutten när vi kom hem. Han var lite skeptisk först, men med lite godis gick det jättebra Nu myser vi i soffan alla tre

• Ninnnis

Coolt! Magkänslor ska man inte förringa... *tumhållning*

Njut av ensamtiden!

• Ninnnis

Nu ska jag väcka minst en av de två killar som sover i soffan bredvid mig och se om det blir någon kvällspromenad... God natt!

• Ninnnis

Ingis, du är otrolig! Snart har vi trådens tredje supermorsa

Lanovia, klart det finns en del att bearbeta när du var med när det hände. Är maken hemma nu? Kram!

Blommis, var det han med magkänslan som kom med mamman?

Betty, grattis till bröllopet!

Här har det varit full fart idag. Vi har haft besök av vännerna, gudsonen (3 år), lillebror (2 mån), svärfar och systerdottern (2 år). Vi har fikat och promenerat, och plutten skötte síg exemplariskt och charmade alla. Gudsonen och systerdottern kröp runt på golvet och lekte hundar, men inte ens det blev han stressad av

Maken är och hämtar sushi, sen ska vi dricka skumpa och titta på bröllopsfilmen och fira att vi har varit gifta i ett år!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan