I vått och torrt och väntan
lanovia 08 skrev 2009-08-28 07:27:00 följande:
Den här dagen bara MÅSTE ju bli bra!
Hvidis: Åhh massa på miss muffin....hahahaha 6 h! Det är en duktig tös du har ju! Men jag kan förstå att tuttarna inte uppskattar dessa långsovar-pass. Handpumpa kanske?
Lanovia: Hahahaha skön Ingis-anda på ninnis enhandsgrepp! Mohahahahha! Gulligt av maken att ta morgonpasset!
Ibland så kan man faktiskt tro att det är lite av ett virus eller epedemi med gravida...kul att du avslöjade yoghurt-killen! Hihihihi!
Ninnis: Gräs i kräket är nog ingen som helst fara....nog en liten kombo med åksjuka o ngt som behövde komma upp..ibland så kan de få ett grässtrå som fastnar lite i halsen o irriterar så de sen kräker upp.....är din bebbe bara pigg o glad o som vanligt så är det inga problem...men om han skulle vara hängig o slö osv....alltså lite olik sig....då ska du vara uppmärksam på att han dricker, äter o gör både nr 1 o 2....ibland kan de få ngn bacill...men om ngt av de vanliga behoven inte funkar...då ska du ringa till veterinären.
Måste erkänna, Ninnis o Hvidis....när jag läste Ninnis inbox-mess med vovvsingens namn...så trodde jag det var från Hvidis....o tänkte...hmmmmm det var ett skumt flicknamn!
Åhhh suck va?! Hahhahahahaha
Jenny: Jag tycker du ska ringa till en privat gynmottagning o boka en tid.....min mens blev liksom din mer o mer sen....sen blev jag knäpp...ville veta när den skulle komma så man kunde planera osv....fick hjälp rätt så omgående o blodprover togs osv....det visade sig att jag hade lite knasiga hormonhalter i kroppen....pärlband av äggcystor(äggblåsor utan ägg) på äggstockarna.....så jag fick diagnosen PCO-S....men bara det att VETA vad som är knasigt är rätt skönt....o har man en diagnos så får man hjälp direkt om man vill skaffa barn.
Blommis: *kniper lite med underredet osså utöver ansiktet o tummar o tår* Hoppas att allt går bra idag med insemination o prover o att bilen nu ska hålla sig hel i flera flera år o att buden bara RASSLAR in med HÖÖÖÖÖÖÖGA BUD!
Brutta: hoppas väninnemyset var gött. Skönt att du inte blöder mer...hoppas det håller sig så!
Villemoa: Skönt att träningsvärken uteblev!
Hahhahaa ja jag satt o tänkte på det under info-träffen....det här jävla systemet med h-penning MÅSTE en gammal sur grinig gubbe ha bestämt!
Visst är man inte SJUK....o det ligger lite ansvar på arbetsgivaren att ge en andra arb.uppgifter...men i vissa fall så tycker jag att systemet får ta o kamma sig...
Hvidis: Hur var nu vagnen?! Var den bra?!
Massa till alla