• Ninnnis

I vått och torrt och väntan

Ingis, föder du? Fast det kan du ju inte göra, för du lovade ju att messa innan du åker in

Hvidis, ta det lugnt och bara njut av din lilla dotter. Låt snittet läka ifred, du ska nog bli hel och stark i sinom tid ska du se

Blommis, vad läskigt! Sådana människor kan ju vara väldigt oberäkneliga... Lås dörren!

Bruttan, vilken svampskörd! Hoppas plusset är ett riktigt pluss! Illamående är ju bra

Villemoa, usch vad trist med bråk! Tyvärr förekommer sånt i nästan alla släkter... *kramar om*

Vi hade en mysig kväll igår, drack champagne, tittade på bröllopsfilmen och grät en skvätt Vi tittade även på bilderna från bröllopsresan, gud vad kul vi hade! Kan även meddela att makens burkbesök får vänta till nästa måndag...

Vaknade klockan 3 inatt av att jag kände något vid fötterna. Det var plutten som hade krypit upp när vi sov! Han får inte vara i sängen, så han har aldrig lagt sig där innan. Smart att vänta tills vi hade somnat... Han blev dock förpassad till soffan

Nu måste jag jobba lite, har ju trots allt haft semester en vecka!

• Ninnnis

Där var du ju, Ingis! Bra att du räknar kallt med att hinna messa...

Glömde ju kommentera M´s hund... Fy så fruktansvärt det måste kännas! *ryser*

• Ninnnis

Jag tror han satsar ( ) på att göra det hemma och hinna lämna det inom en timme...
    Fjällbruttan skrev 2009-08-31 12:03:07 följande:

Ninnis Burkbesök inbokat nästa måndag kl 10.30, välkommen Får han leka burkfyllare hemma ellermåste han sitta påen offentlig toalett på klinik där det kommer folk och rycker  handtaget... tänker på Blommnas sambo Hade en kompis som skulle göra samma sak, TRE ggr kom sköterskan och knackade och fråga om han var färdig....Neeee..... blir inte bättre av knackningar på dörren, den sjönk ihop då..(inte dörren, petter-niklas, herregud vilka syftningsfel jag får till ibland!) 
  • Ninnnis

Vår lille plutt verkar inte vara så förtjust i att åka bil som hundförmedlingen sa... Han har kräkts vid två tillfällen i bilen, och idag när han var med maken låg han och dreglade och såg allmänt hängig ut. Han är dock pigg och glad så fort man stannar, han har heller inget emot att hoppa in i bilen och lägga sig tillrätta. Problemet är att han ju ska åka med maken till Sthlm, så om han inte trivs med att åka bil så har vi ett problem... Det var liksom en förutsättning för att det ska funka. Är det någon av er hundägare som har erfarenheter eller tips om detta? Maken ska ringa kontaktpersonen och höra om de har något råd.

• Ninnnis

Hvids, du kan ju göra som jag, behålla ditt gamla efternamn som mellannamn och ta makens som efternamn?

• Ninnnis

Jo, det kan ju vara så, Ingis. Han verkade inte ett dugg dålig när vi körde hem från Sthlm första gången. Det är bara så tråkigt att se att han inte mår så bra...

Svar på tråden I vått och torrt och väntan