I vått och torrt och väntan
Nu måste jag snart också göra mig iordning. Ska amma Ella och sedan kommer mannen hem för att hämta oss för vaccination (inte Ella, men hon får ju givetvis hänga med).
Nu måste jag snart också göra mig iordning. Ska amma Ella och sedan kommer mannen hem för att hämta oss för vaccination (inte Ella, men hon får ju givetvis hänga med).
Ha en underbar helg alla! Vi hörs efter helgen!
Hoppas ni får en mysig träff, så får ni berätta vad ni hittade på sen på måndag!
Många kramar till er alla!
Glöm skriva, Grattis i förskott Lanovia! Va det på söndag du fyllde år? Skickar många grattiskramar till dig iallafall! Hoppas du får en underbar helg med maken (och spillevinken)! Njut av varandra!
Hej alla!
jag får skriva korta inlägg idag. Skriver just nu med knappt en hand, eftersom Ella ligger i min famn och jag tar frukost.
Nagot konstigt har hant med min brollopstorget. Jag har inga a,a,o med prickar over! Tangentbordet funkar som det ska i word, men inte har. Ingen annan med det problemet?
Nu löste jag det visst. Vet inte alls vad jag gjorde, men nu funkar det igen! Måste ju vara med och skriva till 5000.
Ankan, vi har en Emmaljunga Citycross och är supernöjda. Den är lite mindre och lättare, men har 4 ordentliga hjul och vi har kört den bla i skogen och det gick alldeles utmärkt. Vi har en "hård" liggdel och sittdel till den.
Bara 32 inlägg kvar!
Ingis, vi har inte svängbara hjul. Det är city nitro som har det. Vår vagn ser ut som "vanliga" vagnar med stora hjul. Det är bara chassit som är lite mindre och smidigare. Men vagnen känns riktigt stabil! Vi hade aldrig valt en vagn med svängbara små hjul. Känns ju jättevingligt!
Ninnnis.. Vaccinationen gick bara bra. Var dock dålig i ett dygn efteråt. Men nu är man bra igen!
Typiskt, nu måste jag ge Ella lite mat. Lycka till med målet 5000. Ni är ju där alldeles snart!
Nu somnade Ella mitt i allt skrikande, så jag är med igen! Spännande!
Grattis Ingis!
Då får du starta den nya tråden, Ingis!