Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2009-08-30 11:35:57 följande:
    Jag messade Ingis för en stund sen, men har inte fått något svar...
    Nää hon nannade!
  • ingenjörsbruden

Mår bra...men latensfasen har gått igång...vi var inne på BB enligt maken så sa BM att jag var bara öppen 0,5....men i mina öron så sa hon att livmodertappen fortfarande var hård, kanske något förkortad.....

När vi åkte in så hade vi klockat känningarna till 1 min lång o 3-4 st på 10 min o DÅ ska man åka in.....så ja...hahahahaha

Maken hade så mkt handsvett så vi får nog skicka bilen på uttorkning sen!

• ingenjörsbruden

Så BM sa att vi skulle åka hem o äta gott o kanske gå promenad osv....hahahaha vi åkte hem...jag gick o la mig o lyckades somna fastän det värkte lite då o då....maken tog en macka o sen åkte han till tippen för att slänga byggrester!

Nu ska jag sätta igång en film o glutta på tills min syster o systerdöttrar kommer vid 14-tiden!

Battingen kan ta ett par dygn på sig fortfarande.....I´ll keep you updated!

• ingenjörsbruden

Måste berätta....

När BM håller på o verkligen gräver i mig för att kolla hur pass öppen jag var....då ringer telefonen.....vet ni hur svårt det är att inte börja ASGARVA i en sådan situation......
    För hon var tvungen att SVARA osså!! Hahahahahahaha!

"Hej o välkommen till BB....vi kan mitt uppe i någon just nu"

Moahahhahahahaha

• ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-08-30 13:02:19 följande:
    Hej Ingis!!!!Läser och följer utvecklingen med spänning!!

Hur gick det med klänningsvalet?

Hur dags e det bröllop?
  • ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-08-30 13:32:26 följande:
    Jo, det gick bra. Det var igår.Hade bra plats för magen efter de 3 rätterna. Men stor blev den Nästa bröllop är på lördag....tror kompisarna blir misstänksamma om jag kör på det också
    Ja se där...fel dag tänkte jag på...bara för att vi gifte oss på en söndag...

Man behöver bra med plats för 3 rätter!

Hahahaha ja det finns ju risk....annars får man gå på pencillin....hihihihihi
  • ingenjörsbruden

Betty Boop augusti2009 skrev 2009-08-30 13:36:07 följande:

Hej!Jag höll till här för hundra år sen under en kort period. Tittade in lite nyfiket och ser att du ingenjörsbruden snart ska föda. Vad kul, så spännande!! Tänk att du snart har en liten bebbe i famnen. Du har något oerhört fantastiskt framför dig.Själv är jag nu gift. Vi gifte oss på Mallorca förra veckan.
    Grattis Betty! Gick allt som ni ville o var bröllopet så underbart som ni tänkte?

Ja...det lär nog ta ett tag till bara..... Änn så länge är jag på gott humör iallafall!
Svar på tråden I vått och torrt och väntan