I vått och torrt och väntan
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Ankis: Tack...ska nog vänta tills jag är hemma innan jag slappnar av helt... Vill ju inte ngt ska hända på jobbet
Ohhhh Blommis!! Hur går det för er idag??!?!?!? Är det inte slutbudningen idag eller?!?!?!?
Guuuuud så spännnande!!! *kniper allt jag kan*
Hello girls!
*kastar släng till alla goa tööööser*
Nu ska jag läsa....jisses va ni skriver!
Ojojoj va jag har missat massor!
Har fått skriva anteckningar....20 sidor inlägg kommer jag DEF inte ihåg på frihand.
Kort uppdatering:
Har haft massor av förvärkar hela veckan....igår började de göra mer ont o strålar ut i ryggen....men ja...inget regelbundet.....så det är bara att härda ut.....använder mitt fina vetebälte o slappar o njuter allt jag kan av ledigheten.
Kissekotten är MKT nöjd med att ha mig hemma....ligger i mitt knä hela tiden o spinner o myser! Gosig hårtott...men han har lite svårt för att bestämma sig emellanåt....ut o in på balkongen...blir ju rätt sur av att behöva hasa mig upp ur soffan hela tiden pga hans velande....suck!
Husbygget går framåt med ilfart! *hoppar upp o ner o klappar i händerna*
Grunden är gjuten o allt gick bra, alla golvbrunnar skrapades fram innan betongen härdade o ytterst få krympsprickor till sprickbesiktningskvinnans(Ingis) stora glädje!
Mtrl lev idag....o på måndag fortsätter markkillarna med hårdgöring av ytor som ska plattläggas samt lite mer för att det inte ska blir ren jäkla geggamoja på tomten.
På måndag kommer även snickarna o påbörjar snickarandet av väggarna....o nästa fredag så kommer takstolarna. Huset reses sen måndagen därpå o när den veckan är slut så ska huset vara "tätt".
MKT spännande säger ingenjören....som dock lyckats att planera in en förlossning MITT i detta spännande händelseförlopp!
Ninnis: Maken o voven hemma nu? Gick resan bra? Funkade det med bur?
Småaggressiv....hmmm...joo....
*visslar o ligger i sanden med magen*
Lanovia: Kramp i vaderna kan vara att du druckit för lite vatten....men försök att stretcha vaderna på kvällen innan sängdags.
Åhhhh spillevinken är det så klart du känner!
*smälter*
Härligt att höra att allt såg bra ut på UL o att det stämde så bra med beräknandet av BF.
Parfymtanten måste ju inse att det finns folk som är o BLIR allergiska mot parfymer....*ulkar*
Blommis: WOHOOOOOO!! 1,65 e ju rätt skapligt! Var det inte någon som kände i knäna att det skulle landa på 1,8? Det var ju hyfsat nära tycker jag!
Ojojoj...vilka veckor ni har framför er nu...men röd soffa i slottet e ju rätt gött att ha framför sig!
Ankis: GRATTIS!!! Guuuud va extragött med jobb!!! O vilken arbetsgivare!! *tummenupp*
Naaaaw det måste ju vara livmodern som känns! *smälter*
Hvidis: Torsk låter inget vidare.....funderar på om det var svamp som det menades med "Torsk på tallin"....Hmmmm.
Hoppas det försvinner medigenast!
Klart lillmuffin växer som hon ska med såna föräldrar!
Oj nu måste jag hoppa upp i soffan ett par minuter o njuta av lite choklad o cola.....snart tillbax!