• Ankan80

I vått och torrt och väntan

Va skönt att det gick bra Ninnis, men det verkade vara en läskig upplevelse....

• Ankan80

Lanovia:
    Jag har hört något om att den gruppen som är minst prioriterad dvs 40-60 åringarna skall få vaccinet v.50.
    Då borde maken din ha blivit "vaxad" innan dess.

• Ankan80
    Fjällbruttan skrev 2009-10-29 11:48:22 följande:
    Hepp!!Nu har min fåtölj kommit.....Med en lastbil som helt plötsligt började RULLA UTFÖR vår backe... rätt mot min man som kom hem för att hjälpa till att lasta av, hann hann precis slippa få lastbilen över sin lilla opel så den tog hela ladugårdshörenet istället! Och jag är så jävla tacksam för det, jag skakar fortfarande!Har tagit en massa kort, skrivit skaderapport och bjudit på kaffe, chaffisen var inte riktigt glad heller... men alla är vi otroligt glada över att det inte blev några personskador!Ska ladda in kort nu och maila hans chef, slänger kanske in några här så ni får se eländet!men vet ni, VI behöver inte tjafsa med försäkringar, det gör ju godsfirman Alltså kommer det nån och fixar allt! YES  Psst... vi är inte gullinuttiga, vi har inte försoningssex och vi kan fräsa idagar.. sällar mig till den normala skaran
    Usch! Det lät ju väldigt obehagligt. Tur det gick bra trots allt.
  • Ankan80

Oj då, va mycket tråkigt som händer.

*kramarimassortilldesombehöverdet*

• Ankan80

Vilken dumstrut till svåger, ingis! Man blir bara matt.
    Skönt att du o maken är sams igen!
    Ankstjärt på Bella lät himla gulligt.

Jag tror jag kände fosterrörelser idag.
    Låg och vilade och när jag ändrade position från sida till rygg så var det fler som gjorde det Kändes klar och tydligt och efteråt hade magen ändrat form
    Så mysigt!!

• Ankan80

Tack Känns väldigt bra nu
    Kanske kan börja se fram emot UL nästa måndag då

• Ankan80

Ja, det är så sant som det är sagt!

passionsblomman skrev 2009-11-01 16:18:21 följande:
    Tänk ändå Ankis, att du redan hunnit ända hit igen! Jag menar, jag har hängt på BT i ett år nu drygt. Och på den tiden har vi hunnit vänta på plus, jubla över plus, gråta över mf och jubla över plus igen...och nu är det redan snart UL-dags igen och lilla kinder-ankan sparkar! Jag tycker det är ganska många händelser på samma år!
Svar på tråden I vått och torrt och väntan