Inlägg från: Jenny står brud 090801 |Visa alla inlägg
  • Jenny står brud 090801

I vått och torrt och väntan

Vad bra att du är hemma och kurerar dig lanovia om du inte känner dig bra. Då kommer du ju bli piggare fortare.

• Jenny står brud 090801

Nu är det dags för lite förmiddagsfika här! Hörs i eftermiddag!

• Jenny står brud 090801

Vad här skrivs idag!! Inte dåligt att ha flera sidor att läsa igen även fast man bara varit "borta i 1,5 timme...

• Jenny står brud 090801

God morgon tjejer!

Daa: JObbigt att inte få sova. Hoppas du orkar med dagen iaf.

Hvidis: Aster är ett fint namn, har inte hört det innan men när man "smakar" lite på det blir det finare för varje gång

Blomman: *Håller tummarna* Hoppas hoppas hoppas att det "händer för dig idag"

Bruttan: Så ni har också en spjutkastare i familjen?!! Min svåger kastar spjut, han kom 6 på sm

Kramar till er alla!

• Jenny står brud 090801

Hej tjejer!
    Idag mår jag mycket bättre, och är det ju fredag vilket innebär att jag bara jobbar 1 timme till!! I helgen skall jag bara vara kreativ och skapa massor till höstmarknaden jag skall stå på om 2 veckor. Ska bli så roligt.
    dessvärre inga indianer ännu, men jag fortsätter att vänta några veckor till, annars får jag ju hjälp, vilket känns bra.

Daa skrev 2009-10-01 11:47:38 följande:
    Jenny: hur mår du idag? Har smärtan gett sig lite? Har förhoppningen om att anledningen till att indianerna inte hittat hit än är att de har tittat in hos dig en sväng.
  • Jenny står brud 090801

Håller med helt!!
    Fru Bygg skrev 2009-10-02 08:25:53 följande:

Vilken tradig statistik som det är på plussen. 50 %, så får det ju inte vara. Nu vill vi ju se lite fler plus istället!
  • Jenny står brud 090801

Menar såklart att jag håller med om att vi vill ha fler plus i tråden!!
    Jenny står brud 090801 skrev 2009-10-02 11:02:05 följande:

Håller med helt!! Fru Bygg skrev 2009-10-02 08:25:53 följande:
  • Jenny står brud 090801

God morgon!!
    Här är det en härlig morgon idag, vaknade pigg ganska så tidigt. Mannen skall vara ute i skogen och jobba idag så jag har hela dagen för mig själv. Ska bli riktigt mysigt, men har ju en hel del att göra också eftersom marknaden är om två veckor. Idag står innetofflor och barnkläder på programmet Sen måste jag ju sy en liten present att skicka till min kompis lille kille.
    Hur länge tycker ni att man skall vänta innan man ringer den nyblivna mamman? Har såklart skickat sms, men vill ju prata också men ändå inte störa...

• Jenny står brud 090801

Hej tjejer.
    Låter som de flesta av er har haft härligt i helgen!! Men trist att du skulle få migrän Blomman.
    Jag har haft en underbar helg som jag bara tillbringat i syrummet, riktigt lyxigt!! Och så har jag fått en massa gjort oxå. Ska skicka present till kompisen lille son idag

Blomman: Så ni eldar oxå med vedpanna?? Vi gör det men har inte fått riktigt koll på den än. Funkar så att vi har varmvatten men har behövt elda varje dag nu när det varit lite kallare och det skall vi verkligen inte behöva göra...

va ju mer saker jag skulle skriva men kommer inte ihåg det nu. Skickar kramar till er alla istället. Måste nog gå och äta lunch nu

• Jenny står brud 090801

Heja Lanovia!! Känner igen det där med att BEHÖVA handarbete. "Skapa bör man, annars dör man" - mitt nya motto

Säg bara till om du behöver lite hjälp
    lanovia 08 skrev 2009-10-05 13:10:49 följande:

Har bestämt mig för att jag skall sticka ett par sockar eller vantar till lillen. Behöver lite handarbete nu känner jag.
Svar på tråden I vått och torrt och väntan