• andbeyond

I vått och torrt och väntan

Stort Grattis till Hvidis och hela familjen! Så härligt!!

Solen strålar verkligen som en tok idag på lillmuffins födelsedag, så himla passande!

• andbeyond

*hålla tummar och tår*

*håller lite extra till*

Fjällbruttan skrev 2009-08-19 16:23:31 följande:
    Snälla snälla snälla, kan ni hålla alla tummar och tår för min syster?Hennes slempropp gick igår, inlagd med värkar och hon väntar tvillingar och är bara i vecka 24, tror jag, är så stressad nu så jag kommer inte ens ihåg, vet bara att hon skulle ha på julafton!Det är åt helvete för tidigt!Är en plåga just nu att vara 90 mil ifrån....Vill "hem" och skrämma bort alla värkar och trösta henne...tyvärr har hon en karl som har sjukhusnoja( han är guld i vanliga fall) men just nu vete fan om det inte är hon som måste hålla ihop dem!Vet ju hur det är eftersom jag var med om nästan samma med Saga och man är ju så jäkla liten och rädd!
  • andbeyond

Tror blommis gör min bukett idag..

• andbeyond

Har läst ikapp lite, man kan ju inte vara borta en dag och fixa bröllopsgrejer utan att tappa bort sig helt - hur ska de gå när jag är på resa! 2,5 vecka att läsa igen!

Hinner kanske ge er en liten uppdatering innan vi åker på resa - åker på måndag. Först en vecka i NY sen 4 dagar Maui och 3 dagar Kauai

Ha en härlig helg allihop, tittar in på söndagkväll, Och Ingis, snart har du en bebis! yeeej!

Puss på er alla! *bröllopsfjärliar i magen, jätteglad!*

• andbeyond

Helluu! Nu är jag Fruuu!

För det första: Blommis, det var verkligen INGEN fara på taket med coursagen för jag vet att du har mycket nu. Pojkarna fick göra sina egna och de verkade ha rätt kul För det andra - jag var inte nöjd med buketten, jag ÄLSKADE DEN och det gjorde alla andra också. Den var SÅ jag och SÅ fin så det var ju inte riktigt sant. Tärnbuketterna var alldeles bedårande! Tack igen söta du!

Dagen var helt fantastisk och vigseln var så fin! Jag är så himla lycklig! Just hemkommen och ska nu packa upp alla grejer och packa till resan så hinner inte berätta så mkt mer nu. Ni får vänta några veckor - sorry

Har inte så många bilder, lägger ut 3st som jag fått av min svåger så ni får se. Kommer mera efter resan.

Hvidis: *tårögd* Så Underbart! Glad för din skull!

Lycka till med plussandet medan jag är borta!

Kramar!

• andbeyond
    passionsblomman skrev 2009-08-23 21:18:15 följande:
    HURRA Andbeyond! Grattis igen!Och om du visste vad lättad jag är att buketten höll och att du är en sådan behaglig och förlåtande natur...Vad kul att se din MAKE på bild också! Känn på den du! Ordet alltså, maken känner du väl på när du vill utan uppmaning av mig... Hörru, vilka jäkla FORMER du fick i klänningen då! VA!!! SCHYSSTA lökar!! (Som sagt, inget är privat i den här tråden...)
  • andbeyond

Aloha!

Nu är jag hemma igen, men har timmarna lite upp och ned så kommer tillbaka och berättar om allt imorgon. Vad har jag missat senaste veckorna? typ 100sidor eller så verkar det som

Grattis Daa på födelsedagen! Och HEJA INGIS!

• andbeyond
    Ninnnis skrev 2009-09-09 15:04:14 följande:
    Ja, det hade du ju tydligen sett... Sorry! *somnar på tangentbordet*
    Haha, ja det är inte lätt. *somnar också (galet jetlaggad) på tangentbordet*
  • andbeyond

Godmorgon!

Härligt med sammanfattning, Tack Lanovia!
    Ni verkar ha haft fullt upp. Skönt att det mesta har ordnat upp sig dock - *skäller ut Ninnis indianer, nu får ni BASKE MIG bestämma er för vad ni håller på med!*.

Lite sammanfattning från mig:
    Bröllopsdagen, var alldeles underbar! På morgonen gjorde jag mig i ordning tillsammans med min tärnor i badrummet hos Makens föräldrar. Smink och hår gick till stor del som det var tänkt, var kul att göra det själv
    Tiden gick otroligt snabbt och plötsligt var vi på väg till kyrkan för porträttfoto. Solen strålade trots att det regnat ett hav kvällen innan. Vi tog foton och hade superskoj, sekunden efter att vi satt oss i bilen efter fotografering så öppnas himlen och det bara väller ned regn. I en halvtimme. Så lagom till att vi ska gå ur bilen och in i kyrkan så är det soligt igen

Var inte alls nervös, tills vi hörde makens bror börja spela första tonerna på ingångslåten:

DÅ kändes det riktigt mycket i magen. Var fantastiskt vackert i kyrkan, vigseln var såå fin. Makens syskon sjöng och spelade underbart (Come What May), bandet med sångerska var alldeles underbara (It Feels like Home). Makens far vigde oss och allt vara bra helt perfekt. När vi skulle läsa våra egna löften grät vi allihop tror jag.. men vi fick fram orden iaf

Efter åkte vi limo med våra tärnor och marsalkar till festlokalen så familjen verkligen fixat otroligt bra! Maten var supergod och några fina tal och roliga filmer hann vi med. Bröllopsvals och dansa loss till Michael Jackson fick avsluta kvällen. Vid 1 var vi på hotellet och somnade på en halv sekund. Romantiskt va? Dagen efter skyndade vi tillbaka till Sthlm för att packa och ordna allt inför resan.. som jag ska lägga upp bilder om och skriva om snaart I'll be back. Har lagt upp några av de testbilderna jag fick från porträttfotot så får ni se min underbara bukett lite bättre också! (Och ja Hvdis, skalliga män is tha shit )

• andbeyond

Åh, GRATTIS Ingis!! *skuttar runt*

Svar på tråden I vått och torrt och väntan