I vått och torrt och väntan
Skönt att det känns bättre nu, Blomman.
Din son verkar vara rätt cool
Skönt att det känns bättre nu, Blomman.
Din son verkar vara rätt cool
Ja, se till att han kramar dig mycket ikväll.
En bra början att han tog ut hunden
Jenny står brud 090801 skrev 2009-08-17 20:12:16 följande:
Och säkerhetsbälte! Så jag fick in ett viktigt budskap
Martyr-Ninnis?
Hejhej!
Andbeyond: låter jobbigt, planera klädsel på Hawaii
Får du pricka av några punkter på bröllopsplaneringslistan?
Ingis: skönt att maken kom på bättre tankar. Och bra att du offrade dig, i sann martyranda, för att rasta honom lite
Sonja: vilket fint inlägg om döttrarna!
Villemoa: kram på dig. Som du sa, tur att maken varit med förr
Hann faktiskt känna av lite gravidhormoner själv och det var läskigt. Jag som typ aldrig gråter (och ta mig tusan om gråtmildheten inte har stannat kvar, iaf lite. Nu får jag tårar i ögonen av sånt som förut bara rörde mig inombords).
Ninnis: "sura i tysthet" Kul att du har självinsikt *fnissar lite* Hur gick mötet?
Lanovia: vad jobbar du med? har glömt/aldrig fattat Riskbedömning låter klokt.
Blomman: hoppas bilen blir väl omhändertagen.
Ankan: 7+0! Iiihi! Trist med förkylningen.
Idag lärde jag mig, ännu en gång, att det är ännu jobbigare att kliva upp dag 2 efter semestern. Räknar kallt med att jag är ännu lite tröttare imorgon och sen vänder det. *sträcker på den trötta och lite chockade kroppen (halv sex? tänker den. Ska du kliva upp nu? Är du inte klok? Vad var det för fel att ligga till nio varje morgon?)*
Kram på er alla. (tänk så fort den här veckan har gått: imorgon är det onsdag! )
lanovia 08 skrev 2009-08-18 12:01:25 följande:
Ankan80 skrev 2009-08-18 12:05:35 följande:
Fint sagt Gillar höst och vinter (när jag blivit van vid att skrapa bilrutan ), men faktum är att mörkret är lite påfrestande ibland. Tända ljus är inte enbart mysfaktor, det är ett sätt att överleva.
Men jag älskar den gnistrande stjärnhimlen och knarret under fötterna när snön har lagt sig *längtar nästan*
Fjällbruttan: hade ni det bra i Piteå? Inte alldeles uppåt väggarna långt ifrån där jag bor.
Lanovia: sällar mig till kören som dissar din svärmors uttalande.
Jenny: vilken rolig nyhet! (alltså din kompis bebis)
JAA! Så skoj att trådbebisarna är så nära varandra.
Så du åkte space bowl?
Och Boden! Då var du ännu närmare mig, juh.