Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Bruttan *ser mycket tydligt er promenad i korridoren på förlossningen*

Vad underbart att du spyr så vi vet att pricken hänger kvar!

Och nej, ingen annan kan göra en så till den milda grad ursinnig som de närmsta.

• passionsblomman

Hihihihihihih!

Nä nu måste ni som kan massage hjälpa mig: hur vet man ifall man har inflammation på gång i en muskel? Vad är skillnaden på ontet?

För jag har sketaont i min högeraxel. I den andra med föralldel, liksom i hela ryggen, men höger är förfärlig.

• passionsblomman

Hvidis: då håller det på att bli inflammation, för det brännvärkeroch strålar ut i hela armenn.

Vad är det för namn ni funderar över då? Eller är det tvärstopp?

Ingis: Har du ngn bild på era soffor?
    Jag förstår din glädje över dem fullt ut! Jag har ju bokat min rööööda! och jag är så himla glad för den så det är löjligt.

Säg genast åt din man att han är TVUNGEN att ta hem datorn åt dig. Annars år det INTE!!!

• passionsblomman

Bruttan, apropå din fråga i inboxen: nä, min högerarm vill faktiskt inte vara lyft alls kan jag konstatera. Undrar om jag ska ringa doktorn igen, han som i onsdags sjukskrev mig några dagar för värkens skull...

Kan jag inte ringa min massör istället? Jag har en jättebra.

• passionsblomman

Jaaaa det ser jag väl! men vilken av dem är det? Hörnsoffa eller tresits? tvåsits?

ingenjörsbruden skrev 2009-09-06 20:37:23 följande:
    Va fasen....öh...barcelona heter den visst....
  • passionsblomman

Jag hittar ingen bild på soffan...däremot dök det upp en massa sådana där betygssättnings-sidor där den utiken sågas totalt!

Jag måste nog kolla den där soffan lite noga innan vi köper den.

• passionsblomman

Hihi! Nä, soffan står ju där i affären så det ska ju inte vara fråga om förseningar och sådant. Men kvalité hoppas jag ju att det är...nå, vi får kolla in den en sväng till.

Å andra sidan så nöter man faktiskt ner en vardagssoffa hur som helst så den inte är så snygg tillslut och då får man ju skaffa en ny.

Läkaren, honom behöver jag bar för mitt sjukintyg, så mina a-kassedagar inte bara tickar iväg när jag faktiskt har ont.

Massören är den som hjälper mig. Och kiropraktorn också ibland.

• passionsblomman

Morning girls!

Jo tack Ninnis, sambon tackade ja till vad de erböd honom, eftersom hon intygade med eftertryck att hon HAR jobb åt honom,även om tjänsten rent formellt är en sk behovstjänst, vilket inte är lika bra som en vanlig heltidstjänst.

Vi snackade igenom det och jag sa att de tär väl bättre att du är här nere med oss även om det så skulle bli bara 80% någon enstaka gång, än att vi ska bo dubbelt och du ska sitta och köra till småland jämt. Det höll han med om. Dessutom brukar de där behovstjänsterna mest vara en inkörsport.

Lite roligt var att när hon kollat hans referenser sa den killen: "Hur han är? Han är helt galen, fast på ett positivt sätt"

Svar på tråden I vått och torrt och väntan