I vått och torrt och väntan
Bruttan, om det nu mot förmodan var ett MF så borde väl plusset bli svagare och svagare? Starkt plus låter bra tycker jag! Är det nästa vecka du ska till gyn?
Bruttan, om det nu mot förmodan var ett MF så borde väl plusset bli svagare och svagare? Starkt plus låter bra tycker jag! Är det nästa vecka du ska till gyn?
Bruttan, hoppashoppashoppas att plusset håller sig starkt och fint!
Jag kan bara inte ta mig samman och sätta igång med projektet... Hamnar liksom här hela tiden...
Daa, är du HELT säker på att det verkligen är indianerna då?
Vilken idiot, Daa! Så säger man väl för f*n inte?! Skit i kommentaren och skit i idiotkollegan! Du har antingen indianer eller eventuellt är gravid, så vem f*n har rätt att ha synpunkter på vad du äter???
Ursäkta, men jag blir så förbannad. Är dessutom ganska stor i maten själv, men anser inte att någon annan har med mitt matintag att göra. Trams!
Jag förstår inte hur man överhuvudtaget kan få för sig att komma med en sån kommentar! Han/hon har ju ingen aning om huruvida du lider av ätströrningar, är gravid eller tar jätteilla vid dig av en sån idiotkommentar. Nä, fy sjutton, skit i det nu. *kramar om hårt och innerligt*
Dessutom behöver man ju äta mer om man tex. tränar eller av andra anledningar behöver mer energi. Eller så kanske man bara är hungrig! Det ska väl h*n skita i!
*tar tre djupa andetag och försöker lugna ner mig*
Jag har verkligen NOLL energi och motivation! Jag tror jag går in och lägger mig på jobbets spikmatta en stund... *snark*
Jag röstar på dansk skalle!
*gnuggar sömnen ur ögonen*