I vått och torrt och väntan
Ja skall ta rast nu. Sedan får jag väl försöka jobba undan allt jag inte fått gjort idag pga av mötena.
Sedan skall vi hem och bygga på staketet. Så lyser jag med min frånvaro här så vet ni varför.
Ja skall ta rast nu. Sedan får jag väl försöka jobba undan allt jag inte fått gjort idag pga av mötena.
Sedan skall vi hem och bygga på staketet. Så lyser jag med min frånvaro här så vet ni varför.
Det kanske du inte skulle bli nu om vi sågs för första gången.
Jag har kompisar som börjat påpeka att jag börjat få gravidgröt i hjärnan... hrmf!!!
Fick sms av Ingis.
Battingen vägrar fortfarande lämna mamma. men hon har däremot fått fönstrena putsade.
Hon hälsar till alla!
Oh vad jag har tappat energin, orkar inte jobba mer...
Precis, 090909 var ju dessutom beräknat daturm.
Oh vad spännande!!!!!!!! Hur skall man kunna jobba nu??
9 sept, är det inte så att vi har ett födelsedagsbarn ibland oss då??? Typ Daa?? (eller har jag rört ihop det helt?)
Grattis!!!
Appropå födsel, igår var vi med mina föräldrar och tittade på valpar, schapradorer. Gud så sööööta!!!!! Jag ville bara ta alla under jackan och springa.
Och med stor sannorlik kommer det komma hem en sådan till dem. Det är mest frågan om vilken av dem till blir. Hanen var en stor favorit, lite saker som måste kollas upp med vetrinär och försäkring bara, annars blir det nog en tik.
Hade vi inte haft litet på gång hade vi nog haft en hund till nu.