I vått och torrt och väntan
Coolt, Ankan!
Coolt, Ankan!
Nej, men Daa! Fy vad jobbigt gumman! Lyssna på vad gyn har att säga, och ta ett test för att se vad som står på... *kramar hårt och torkar tårarna*
Nu måste jag skynda mig att översätta ett kontrakt åt chefen...
Smiter in och kramar Daa en gång till... *kraaaaaam*
Nu är jag färdig med översättningen *puh*, så nu ska jag träna, handla, städa, laga middag och se fotboll i soffan med maken och vovven!
Stenhård träning!
Vad glad jag blir över att det inte verkar vara MF! Kroppen är en konstig mekanism... Ta hand om dig nu, var nära maken och rå om varandra. Stor kram!
Heeeeeeeeeej Ingis!
Äntligen får vi läsa dina härliga inlägg igen
Maken och vovven kommer om en stund, jag kollar på fotboll men det går kasst för Sverige... Jag får nog gå och förbereda maten istället. och kram!
Nä, och dessutom ligger de under med 3-0... Tur att det är fotboll imorgon också!
Det blir medelhavskyckling med fetaost och oliver
*bjuder om någon är hungrig*
Iiiiiihhhhh, Ingis!
Blommis, vad härligt med nya huset! Snart är ni inflyttade och klara!
Sonja, vi får göra en ny deal nästa vecka!
Lanovia, skönt att dina föräldrar verkar ta det hela bra, trots allt.
Jag säljer min kropp billigt just nu... Fortfarande inga indianer, och negativt test idag. Imorgon är det tre veckor sedan jag fick utslag på ÄL-testet. Jag hade kanske inte riktig ÄL ändå? Annars borde ju indianerna ha kommit vid det här laget. Om de inte kommer typ idag så kan jag inte spola på onsdag som planerat heller, eftersom det ska göras efter att man har slutat blöda men innan dag 12. Skit och pannkaka, som en släkting brukar säga Tur att jag har en varm och go vovve i knät, det hjälper!
Skaka rumpa!
Ingis, det är klart att ni känner oro och spänning inför såväl förlossning som husbygge! Ni får försöka hitta lugn och tryghet i varandra och jobba som det fantastiska team ni faktiskt är! Det kommer att gå alldeles utmärkt, alltihop