I vått och torrt och väntan
Andbeyond, så oerhört vackra ni är på era bilder! Vilken fin känsla som syns mellan er!
Jag vill peta lite på metalltrådarna,i buketten, men jag är ju skadad...
ÅH ni är så fina!
Andbeyond, så oerhört vackra ni är på era bilder! Vilken fin känsla som syns mellan er!
Jag vill peta lite på metalltrådarna,i buketten, men jag är ju skadad...
ÅH ni är så fina!
Gud vad roligt! Är det någon som minns om Ingis hade tjejnamn på g?
(jag hade helt snöat in på att hon skulle få en pojke...)
Jaaa, har jag inte också en svag igenkänning där?
För killnamnet var väl Isak?
Nej, nu får jag skärpa mig...
Jag måste åka ut till bilverkstaden i dag igen, för det var ett par små anmärkningar på lilla bilen på besiktningen.
*tar mig samman*
...nej! Liiite kaffe till måste jag ha!
Hepp!
Om någon fortfarande undra vart indianerna begivit sig så är det här de är! Redan på dag 26.
Alltså: bara att ta sig an uppgiften att leta reda på vart jag ska ta vägen med våran bebisverkstad därnere i Småland. Det får jag ta när jag landat lite där.
Nu har jag varit hela vägen ute i Bålsta, ända inne i stan och så långa vägen hem hit igen. Nu är den röda soffan min och jag råkade visst köpa en metallicrosa liten handväska också på halva priset..
Jag som inte ens är någon väsk-mänska sådär.
Gick förbi min fisör och sa hejdå. Hon blev alldeles ledsen -hon är dessutom så förtjust i min lille son, så hon tyckte det var skit att vi skulle flytta. Men när hon såg bilderna i prospektet (som ständigt är i min väska) så skrek hon "jag följer med dig!!!"
Lanovia vilken söööt liten hund!
Bruttan: FY för att må så illa! ÄÄÄÄK!
Den här lilla rosa, den ska jag ha när det är lite märkvärdigt. I den ryms inte plastfickan med prospektet. Jag har bara ett, det är från mäklaren.
Nu ska jag snart åka till det huset på riktigt dock, och då kan jag lägga hela bibban med papper i en tidskriftssamlare inne!
Just nu är det en hel massa saker som jag vet att jag kommer vara tvungen att fixa nu i dagarna, men jag orkar inte ens tänka på dem!
Leta rätt på Arbetsförmedlingen och skriva in mig,flytta telefonabonnemanget, fixa med banken och få nya konton och meddela f-kassa och a-kassa det nya kontonumret och allt annat sånt där urtråkigt skit som man inte alls har lust att hålla på med men som är viktigt.
När DE sakerna är avklarade så ska jag lägga mig på den röda schäslongen i min nya röda soffa i mitt nya gamla hus och bara glo.
1907!
Jenny står brud 090801 skrev 2009-09-10 16:51:13 följande:
ÄÄÄÄK! Byta blöja i kombination med grav.illamående!