• Ninnnis

Godmorgon! Tack för underhållande läsning

Jag hade en underbar söndag, med fikabesök av min moster med man, följt av drygt två timmars promenad med maken och vovven. Avslutningsvis mys i soffan, idag upp klockan 05.00 för morgonpromenad, nu är jag på jobbet... *snark*

Jag VAR faktiskt obeveklig, så det blir gurkburk för min man idag Vad som står på med min kropp är dock fortfarande oklart.

Ingis, vilken tur att du har dator!

Blommis, hoppas du får behandling snarast! Det är klart att kroppen säger ifrån förr eller senare, så som du har stått i. Hur jhar det gått med sambons jobb förresten?

Bruttan, tråkigt med bråk... Hoppas det blir utrett och att lite tid ifrån varandra gör gott.

Daa, hoppas det känns lite bättre nu. Kroppen är ett otyg ibland

Hmmm, vad var det mer jag skulle kommentera? Återkommer...

• Ninnnis

Grattis i efterskott, Lanovia & Ankan med makar!

Hvidis, hur går tankarne kring namnet nu? Har ni lyckats skära ner det till ett par alternativ?

• Ninnnis

Vad skönt att det verkar ordna sig med hans jobb, Blommis! Heja er

Lanovia, åååhhh smörgåstårta... *dreglar* Jag lipade också till bröllopsfilmen förra veckan. Herregud så mycket känslor som kommer fram!

• Ninnnis

Nä, det får han klara själv Jag är på jobbet... Hans plan är att burka hemma och köra snabbt in till sjukhuset och lämna in det.

• Ninnnis

lanovia 08 skrev 2009-09-07 08:21:25 följande:
    Sedan var det säkert något mer jag skulle skriva till någon men nu är jag så toanödig att jag får skriva mer sedan.
  • Ninnnis

Maken ringde precis, mission completed

Vi fnissade lite åt det komiska i situationen att ett antal män med fyllda burkar sitter i ett väntrum och skruvar besvärat på sig Alla var ensamma utom en ung kille som hade flickvännen med...

• Ninnnis

lanovia 08 skrev 2009-09-07 09:08:41 följande:
    Den kan jag skriva under på.Vår hund som annars är totalt portförbjuden i sängar hoppade en gång upp till oss. När det vi myste som mest kände jag helt plötligt något ludet mot benet, tittade ner och där satt vovsingen. Haha lite förvånade och fulla i skratt blev vi.
Svar på tråden I vått och torrt och väntan