Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt och väntan

Ja visst är han söt lille valpen.

Bruttan, din stackare. Brukar du må så illa?
    Vad kul att tjejerna blev så glada.

Jenny, krya på dig.

Kram till alla andra. Jag måste jobba vidare lite snabbt här. Skall snart på aktivitet hela kvällen, så mig ser ni nog inte förrän imorgon.

*vinkvink*

• lanovia 08

Äntligen hinner jag sätta mig här en stund. Har gått i ett hela förmiddagen och lunchen kastades mer eller mindre ner.
    Nu är jag helt slut och har ont i huvudet.

Blommis, gästrum i tornrummet?? Får jag komma på besök? Vad mysigt det låter!
    Trevligt att soffan är köpt och bra att du unnade dig en väska.

Jenny har du frisknat till än?

Ninnis, dumma dumma kropp!!! Men kanske dags för ett till test snart? Eller är det basebollsträ´t som skall fram o börja slå på indianerna.
    Är indianerna hundrädda kanske?

Bruttan *kramar om i illamåendet* UIhh att behöva byta blöja mitt i grav.illamåendet. Vilken stark lukt som helst kan få en att returnera då. Och skitlukt skall vi nog inte prata om...
    Ja kanske är det en pojke

Daa hoppas det går bra med makens bil.

Leksi hoppas du kan stressa ner snart.

Hvidis hur har ni det?

Nu måste jag återvända till min substanser och jobba lite. Skall bli skönt med semester nästa vecka.

*kramar alla*

• lanovia 08

Jag önskar att jag gjorde det ialla fall.
    Vi skall till Örebro ikväll, skall nog satsa på att sova under bilresan. Det jag inte kör vill säga...

Ankan80 skrev 2009-09-11 13:24:59 följande:
    Här var det jäkligt dött?! Sover alla?
  • lanovia 08

Gravidhjärna, ammningshjärna, förkylningshjärna... Alltid har vi något att skylla på...

Jenny står brud 090801 skrev 2009-09-10 22:37:37 följande:

Ja, det ser jag nu Jag får väl skylla på förkylningshjärna...
  • lanovia 08

jo det är ju sant...
    Men de vågar sig kanske inte förbi varning för hunden skylten...

Ninnnis skrev 2009-09-11 13:31:02 följande:
    AHA! Det är npg DET som är felet Fast iofs kunde de ju ha varit här tisdag till fredag... Hmmm... lanovia 08 skrev 2009-09-11 12:41:19 följande:
  • lanovia 08

Hvidis jag vet ju inte än hur känslorna är när man väl sitter där med sitt lilla liv. Men jag har börjat ana... Ond satkärring är du defintivt inte! Gör det som känns rätt för er.
    Är helt säker på att det kommer gå bra när svärmor kommer. Ni får försöka hålla enad front.
    Känns hon för jobbig så kom ihåg att hon är farmor och älskar erat barn också (även om det inte hindrar din rätt till att bli irriterad)hon menar förmodligen bara väl.

Hvidbrud skrev 2009-09-11 14:58:11 följande:
    Åh, den välförtjänta svimningen på schäslongen!!! Den förtjänar du mer än någon blommis!Nä... inget namn... vi är inte kloka...Blommis, ja, precis så käns det! Jag har verkligen kämpat för att det bara skulle vara hon och inte restan av familjen samtidigt plus att det först blev nu när hon är en månad och att det bara blev 5 nätter. Jag är en ond satkärring som vill hålla familjen utanför....
  • lanovia 08

Men Daa vännen, vad har hänt? *kramar tröstande*

• lanovia 08

hehe... nyfiken skall man vara annars får man inget veta.

Vi skall dit och hälsa på en utav mina barndomsvänner. skall bli så kul att träffa henne, är nog nästan 6 mån sedan sist.
    Därefter åker vi till oslo och makens släkt och därefter skall vi o mysa med valp innan vi kommer hem igen.
    så det kommer nog bli tyst från mig närmsta veckan.

Nu måste jag tokjobba sista 30 min så jag hinner klart.

Ninnnis skrev 2009-09-11 14:12:48 följande:
    Då får jag väl ta ner skylten då.. Vad ska ni göra i Örebro? *nyfiken i en strut tittar ut*
  • lanovia 08

Så lite så Ninnis.
    Från Oslo kommer vi på onsdag till mina föräldrar, så då kommer jag till dator. Innan dess finns risk att det blir datorlöst.

Vad mysigt att få hem de två karlarna. Och trevligt att få ha vovven hemma nästa vecka.

Nu väntar maken på utsidan.

ha en bra helg allihopa! *kramar*

• lanovia 08

Tittar bara in snabbt och vinkar.
    Har ingen riktig ro att sitta här och läsa o kommentera just nu.
    Har inte ens vågat räkna antal sidor som jag har att läsa igen.
    Kan någon uppdatera mig om det hänt något viktigt?

Har av det jag läst uppfattat lite.
    Gråkatt, attans skit! Vad tråkigt!

Ankan, klart ankungen lever. Du har har själv sagt att du mår annorlunda denna gång, då kommer även utgången bli annorlunda. Det tror jag i alla fall.

Ninnis, skit med spolningen. Hoppas ni kommer på någon bra lösning.

Är nu hos föräldrarna och hjälper dem med valpen. Mamma har jobbat natt och pappa hade lite han behövde göra idag och imorgon så vi är hundvakter. Hade nästan hunnit glömma hur jobbigt det är med valp. Ständigt detta passande för att den inte skall göra i från sig inne o allt annat man skall tänka på. Men sååå mysigt det är.
    Våran hund och valpen kommer bra överens, de är så söta att se ihop. Kommer kanske några bilder att se när vi kommit hem.
    Nej nu skall jag gå o hänga tvätt och rensa svamp.
    Är så trött idag och har ont i ryggen.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan