• Ninnnis

I vått och torrt och väntan

Nu har jag avbokat spolningen på onsdag. Det är bara att invänta indianj*vlarna och hoppas att de har lediga tider mellan dag 3 och 12 sen.

• Ninnnis

Ankan, stor kram till dig! Du kanske kan vända upplevelsen av VUL till något positivt, och få se/höra lilla hjärtat?

Bruttan, vad kul med offerten! Nu blir jag fasligt nyfiken på vad det är för verksamhet ni driver?

Bruttan igen, jag testade negativt i lördags, men inga indianer än. 3 veckor sedan äl-utslag igår, men kroppen lurades väl som vanligt... Jag har fått en monsterfinne på hakan nu, så indianerna är säkert på intåg

Nu ska jag äta middagen som maken har lagat, sen ska jag åka och rida

• Ninnnis

De har säkert tider för spolning sen, men det ska helst passa någorlunda med jobbet för att undvika fler spekulationer än nödvändigt

• Ninnnis

God morgon!

Klockan ringde 05.00 idag igen... Det var tre trötta trynen som segade sig upp Morgonpromenerade med plutten, sen vinkade jag av honom och maken. Ikväll ska jag ha tjejmiddag hemma för några fd. kollegor, det brukar alltid vara trevligt. Den ena tjejen är nybliven mamma också, så jag får passa på att gosa lite med hennes bäbis

Låter spännande med företaget, Bruttan!

Hoppas aerobicsen gav lite energi, Daa.

Blomman, jo jag vet, men jag har så svårt för att ljuga!

• Ninnnis

Ingis, skulle inte du ha tillgång till dator nu? Var är du?

Hvidis, hur går det på namnfronten?

Ankan, inget mer rosa? *hoppashoppas*

• Ninnnis

Åh, vad skönt! We like vitt!

Ankan80 skrev 2009-09-08 08:21:05 följande:
    Hej hopp!Nä, jag har inte haft något alls sen det lilla lördags....bara vitt
  • Ninnnis

Heja Blommis! Snart sitter du på din punchveranda, inflyttad och klar! Visualisera...

Svar på tråden I vått och torrt och väntan