I vått och torrt och väntan
Godmorgon tjejer. Eller god o god grått o regningt på utsidan och jag är svintrött, men detta skall nog kunna bli en bra dag ändå, tror ni inte det.
Blommis, visst är det så man kan ju inte döpa barnet till t.ex till någon hemskt persons namn.
Fru Bygg jag har samma planer som du, baka och fylla på frysen lite nu innan så man har sedan. (en bra ursäkt till att få baka lite
Ninnis, en tanke som slog mig här omkvällen. Hur går det för dig och ridning? Rider du på fredagar nu?
Leksi, hej vad kul att se dig igen. v13... tiden den går.
Idag går jag in i v 23. Och igår kväll fick maken äntligen känna spillevinken. Hon låg och kickade för fullt i magen.
Jag skriver hon nu bara för att jag inte kan tänka på det som en han. Det är en hon och så är det bara. En liten Ellen.
Skulle det inte vara det får vi problem, för killnamn är inte lätt. Igår fastnade vi dock lite för Christoffer.
Anmälde oss till profylaxkurs igår. Och nu skall jag def ta tag i aurora, tårarna bara rann på mig av rädsla för profylaxen efter som den har med förlossning att göra.?????????????
Nej nu skall jag gå o fixa frukost så jag kommer iväg till jobbet någon gång.