• Ninnnis

I vått och torrt och väntan

Mår du så illa?!

Stackare! Men det är väl iofs bra att du inte behöver undra om du är gravid eller ej...

Fjällbruttan skrev 2009-09-10 12:59:31 följande:
    Själv har jag ätit frukost, returnerat den, fikat, returnerat det och sen hasat iväg till min gravida väninna..
  • Ninnnis

Det var egentligen Bruttan jag menade som inte behövde undra... Inget nytt här, får se om jag testar i helgen igen.

Jenny står brud 090801 skrev 2009-09-10 14:58:32 följande:

Fast det gör jag ju lite ändå... inga indianer fortfarande och är på dag 54 idag. Gjorde ett test i söndags och det var negativt. Så jag får bara fortsätta vänta.Hur går det för dig då? Har indianerna kommit? Gjort nytt test?
  • Ninnnis

Blomman, skit och pannkaka med indianer! Frågar min vana trogen om du är heeeelt säker...?

Jag har tränat, skypat med maken och lagt in de sista av de senaste två årens foton på en extern hårddisk. Det har legat och tyngt mig länge, så nu känner jag mig lättat över att ha säkerhetskopia på allt

Är på väg i säng, men fastnade framför Grannfejden... Herreminje!

• Ninnnis

Jenny står brud 090801 skrev 2009-09-10 22:37:37 följande:
    Ja, det ser jag nu Jag får väl skylla på förkylningshjärna...
  • Ninnnis

Eller, i vårt skafferi kan jag nog kliva in och stänga dörren bakom mig om jag drar in magen, men då får jag stå stilla

• Ninnnis

Nja, jag är nog mer inne på att kroppen spelar mig ett rejält spratt...

Daa skrev 2009-09-11 07:00:12 följande:
    Ninnis: finns det alltså anledning att vissla en stump? *börjar gnola så länge*
  • Ninnnis

Nej, jag har inte hört nåt mer, Ankan. Hon har nog fullt upp med att lära känna Busbattingen

Svar på tråden I vått och torrt och väntan