• Daa

I vått och torrt och väntan

God morgon!

Håller med om att trådvännerna är ett stort stöd. Barnverkstaden kan få en att känna sig så väldigt utsatt och ynklig. Om det inte flyter på så bra...

Känner mig besynnerligt nere på morgonen *sniff*, om än lite nöjd: har lyckats sova hyfsat hela natten utan sån där beroendeframkallande nässpray (dags att dra igång positivt-tänkande-projektet igen. Det är så lätt att glömma av det )

Hoppas ni får en fin dag.

Kram.

• Daa

Bruttan: håller alla tummar för att testerna ska gå bra. *stoppar om en tupplurande Brutta med en härlig filt*

Jenny: jobbigt att du fick sådär ont. Kunde inte heller sova första natten efter sprutan (eller rättare sagt vaknade jag så fort jag lade mig på den axeln), men armen var iaf någorlunda brukbar. Lustigt, en del som fått sprutan har inte haft någon smärta alls i axeln.
    Hur gick det med lektionen?

Det går sådär med det positiva tänkandet. Gör ett nytt försök: Åh, hurra! Jag kan andas genom näsan utan problem!

Åh, hurra! Köpte en god sallad till lunch!

Åh, hurra! Mitt jobb är kul (fast just nu är det mest jobbigt, har inte energin för det riktigt).

Åh, hurra! Imorgon kan vi säga att det är fredag imorgon.

Nu är det färdigvilat för den här gången.

• Daa

Heeeeej!

Värst vad ni skriver. Det är nästan svårt att hänga med när jag tjuvläser på arbetstid

Jenny: att det blev så besvärligt från sprutan! Jobbigt.

Ninnis: hej och kraaaam.

Blomman: kör hårt på lördag. Du är_inte_kass.
    Det suger att inte kunna sova. Hoppas kroppen förstår att slappna av inatt.

Lanovia: kul med badrummet! Och valpbesök, förstås

*håller tummarna för Bruttans tester idag*

Idag känns allt mycket bättre. Deppigheten från igår verkar vara borta och kvar är bara tröttheten. Nästäppan finns inget spår av heller. Det finns kanske hopp för att förkylningen går över snart.
    Jag är väldigt hungrig just nu, men det är ju lätt att åtgärda

• Daa

Kyckling med lite röra och ris.
    Gott var det. *mätt och belåten*
    Vad får du själv?

Ninnnis skrev 2009-10-22 11:58:54 följande:
    Skönt att du mår bättre, Daa! Vad blev det till lunch?
  • Daa

Hejhej.
    Nu har ni skrivit sådär mycket igen... (det är ju kul, iofs )

EA: skönt att mötet gick bra. Det är lite väl spännande när man har anledning att vänta sig att den man kommer att träffa är den besvärliga typen.
    Det gick inte så bra med mitt positiva tänkande igår. Jag lät mig istället gå och deppa omkring och emellanåt fräsa sarkasmer åt dem som kom i min väg. Däremot lyckades jag vara en ängel när jag bråkade med chefen. Han bad om ursäkt för att han överreagerat Nån gång på kvällen var ledsamheten som bortblåst. Kan inte ta åt mig äran för det dessvärre.
    Vid andra tillfällen, däremot, har Aktivt Positivt Tänkande brytit dåliga trender. Det var inte så länge sen jag än en gång var nära att deppa ihop över mitt MA, men det gick att bryta.

*tar plats i sanden för att vissla en stump för EA*
    (har f ö inte helt koll på det där med paprikorna... )

*vinkar till Ankan*

Ninnis: det är kul att du är här! *kramar*

Det var mer jag skulle skriva, men det stillnade i huvudet precis.

• Daa

Hmm... nu har jag ju all chans i världen att spamma tråden.

• Daa

Synd bara att tankeverksamheten är i det närmaste stillastående och huvudet tungt. Fysiskt också.
    *gäspar så det knakar*

• Daa

Sonja (råkade skriva Sonja med Z: hihi, det såg tufft ut . Kanske vore nåt för vår Sonja): hoppas tösen mår bättre nu.

• Daa

Fortsätter med spamningsförsöken...

*gäspar så att ögonen tåras*

Svar på tråden I vått och torrt och väntan