Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt och väntan

Idag har jag samma problem som Blommis brukar ha. Att meddelande missas, men det kanske är för att vi skriver alla samtidigt just nu.

• lanovia 08

Ha en trevlig fika!

Jenny står brud 090801 skrev 2009-09-30 10:48:45 följande:

Nu är det dags för lite förmiddagsfika här! Hörs i eftermiddag!
  • lanovia 08

varför skulle det inte heta fröken? Vad har jag missat nu?

Kan tänka mig att sådant värmer mammahjärtat. (har redan glömt hur man gjort hjärtat)

Du fick inte något meddelande i inboxen av mig igår. Kände att jag ville skriva något, men hjärnan var blank. HOppas du förstod att jag saknade dig ialla fall.

• lanovia 08

Hehe du får så gärna vad med oss i erövrandet Blommis

• lanovia 08

Fru Bygg skrev 2009-09-30 10:59:38 följande:

Kan ni tänka er inom 5-6 veckor kommer jag garanterat att ha lillsnuttan på mitt bröst! Längtar riktigt mkt just nu! alla inlägg.
  • lanovia 08

Jag tänkte väl att den skulle komma till nytta.
    Den är ju perfekt i det avseendet, kul att få göra någon nytta idag. Känner mig onyttig här hemma när det finns massor att göra på jobbet. Men skall försöka njuta av det.

passionsblomman skrev 2009-09-30 11:14:22 följande:
    Vi har alltså fått en gubbe för rena rövligheter! Tack Lanovia!
  • lanovia 08

Jo hon skulle det...

Fru Bygg skrev 2009-09-30 11:17:57 följande:

Var är Ingis? Skulle hon inte ha dator igen, redan i fredags?
  • lanovia 08

Jomen hon ärju lärare till yrket, men din sons fröken. så är det bara!
    Har också jättesvårt att lära mig att det heter förskola och inte dagis. Har en svägerska som jobbar på förskola så jag försöker säga rätt, mend et är svårt. För det är ju ett dagis!!!

passionsblomman skrev 2009-09-30 11:05:17 följande:
    Lanovia, nä, det ska väl heta lärare eller pedagog. Detta är särskilt känslit inom förskolan, då man heller INTE får säga dagis för man ska inte sänka statusen på yrket.Men det skiter jag i. Jag var städerska när jag va städerska även när de hade döpt det till hygientekniker och en ko är en ko även när den döps om till laktoenhet.
  • lanovia 08

Hade tänkt föra över bilder från kameran och titta på den söta valpen. men nu hittar jag inte kameran.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan