• Ninnnis

I vått och torrt och väntan

Heeeeeeeeeeej Lanovia!

Jag hade precis tänkt efterlysa dig

JA, vill ha bilder på vovvarna!

Men du, måste du hänga tvätt och rensa svamp om du har ont i ryggen? *tittar strängt*

• Ninnnis

Du måste ju vara lite rädd om dig också!

Tackar som frågar, trött och ont i huvudet, annars är det bra. Ska nog lägga mig på spikmattan en stund och se om det hjälper. Om inte annat kan jag ju alltid sno åt mig en liten powernap

Fast om ett par timmar ska jag mysa med maken och vovven, och behöver inte ens laga middag, så vid närmare eftertanke är det faktiskt ganska bra med mig...

• Ninnnis

Förtydligande: i normala fall hade maken stått för middagen när han kommer hem först, men eftersom jag lagade skaldjurslasagne igår så slipper vi matlagning båda två

• Ninnnis

Fem minusgrader här i söder *brrr* Men solen skiner iaf!

Lanovia, maken var i Hamburg tisdag till torsdag, nu är han hemma till måndag Skaldjurslasagnen var från Mikis blogg, faktiskt. Ska se om jag kan länka, det har hon säkert inget emot. Vilken dag du har haft! Hoppas ni hann slappa lite i soffan

Åh, Bellabus 1 vecka och Miss Muffin 1 månad! Hipp hipp hurra!

Ingis, jag tänkte på dig idag när jag promenerade, då satt du nog och ammade

Blommis, hur går det? Hur känns det i nya huset?

Idag är det FREDAG!

• Ninnnis
    ingenjörsbruden skrev 2009-09-18 09:15:15 följande:
    Tänkte på dig, Ninnis, i morse....för vi satt i soluppgångnen i dag igen!
  • Ninnnis

Eeeeehhh... jag skrev nog lite fel... 5 PLUSgrader var det här imorse... :? *generad*

• Ninnnis

Hvidis, hoppas det går bra med svärmor. Det låter som ett gott tecken att hon och lillan sover i soffan

Ingis, tummarna hålls för bankaffären!

• Ninnnis

God morgon!

Ja, Lanovia, plutten har varit hemma hela veckan

Igår grillade vi, sen somnade vi i soffa till Dirty Dancing alla tre Idag är det SOL och underbat väder, så det blir fixande med hus och trädgård.

Pluspoäng till maken, Bruttan! Men fy 17 att du mår så illa?

Ingis, hur gick det på banken?

Nu ska jag sätta mig på altanen och läsa tidningen

Vovven ligger i knät med sitt huvud i mitt armveck, så det går väldigt långsamt att skriva...

Svar på tråden I vått och torrt och väntan