• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • lanovia 08

Jag insåg just vad det värsta med min ilska är, att den inte gör någon nytta längre. Jag är ju mest sur på maken av olika anledningar för att han gav sig iväg ikväll. Men när han väl kommer hem igen så gör det ju ingen skillnad för då går det ju inte att backa bandet.
    Det gör ju allt ännu värre. nu när jag för en gångs skull har rätt till min ilska kan jag inte vinna, det enda jag kan göra är att bråka med honom för att ge honom dåligt samvete och vad vinner jag på det???
    Skit också!

• lanovia 08

Ja
    Eller när hon ringer upp mannens telefonsvarare bara för att höra hans röst.

*torkar en och annan tår*

passionsblomman skrev 2009-10-27 20:43:30 följande:
    lanovia 08 skrev 2009-10-27 20:35:06 följande:
    Jag tänkte väl att det var ungefär vad du skulle säga ifall du hade sett den! UUUUJ när hon sjöng "I love you till the end" på den där kareoke-baren! Jag tycker faktiskt den filmen fångade väldigt realistiskt de olika faser man antagligen skulle passera efter en sådan förlust.
  • lanovia 08

Me like

passionsblomman skrev 2009-10-27 20:39:13 följande:
    OM jag blir miljonärska, då JÄKLAR i det ska det bli det värsta partyt den här byn har skådat för er!
  • Daa

Hjälp! Min dator har blivit tokig.
    Är det ett tecken på att jag borde gå och lägga mig?

• lanovia 08

Det är kanske det. Har den fått eget liv?

• lanovia 08

Nej nu måste jag lämna er. Fastnade visst.

• ingenjörsbruden

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej sötnosar!!!

NU e äntligen hemmadatorn igång!! *tjohoooo...dansar segerdans*

Nu ska jag läsa in lite!

• ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2009-10-25 19:44:21 följande:
    Klart att det var rödbetssallad till köttbullarna! Vi parkerade vid Skryllegården och gick en runda på 18 km, tror den kallas Skrylleslingan?Jag misstänker att det hade kunnat bli liiiite väl intressant om vovven och katten hade fått stifta bekantskap... Däremot vill jag jättegärna träffa både dig och Hvidis med era prinsessor! Kan vi inte boka in en träff?
    Nemas problemas med katt o vovve! Då blir katten bara rastad!

Absolut måste du får träffa de (i tråden) första BT-sessorna!
  • passionsblomman

JAG VILL OCKSÅ TRÄFFA BT-SESSORNA!!!!

*Grön av avundsjuka!*

ingenjörsbruden skrev 2009-10-27 21:26:19 följande:
    Nemas problemas med katt o vovve! Då blir katten bara rastad! Absolut måste du får träffa de (i tråden) första BT-sessorna!
  • ingenjörsbruden

Jenny: Alla motgångar i barn-karusellen är superjobbiga så vi förstår hur du känner dig. Stoooooor kram från mig *pussar på axeln så den ska bli bättre superfort*

Svar på tråden I vått och torrt och väntan