I vått och torrt och väntan
Jag skriver också under på den.
Jag skriver också under på den.
Hvidis innan jag glömmer det, har tillsammans med Ingis kommit fram till att vi väntar tills på lördag innan vi beslutar hur vi gör med fikan. Förhoppningsvis blir jag bra snabbt. Skulle det bli fika av så blir det runt 11 någon gång.
Daa, varför sovit så dåligt?? Tråkigt att mannen var så trött igår.
Blommis hoppas det gick bra för sambon trots försovning.
Ninnis, jo Läckberg blir väl ytterligare lite bättre då det är hemmamiljö. Sjöjungfrun var bra ja! Slutar dock hemskt, jag har väntat i 1 år nu för att få se hur det gick. (ajabajja du får inte bläddra fram till slutet nu!)
Är väl tyvärr inte bättre idag. Blir hemma idag med. Imorgon måste jag jobba, eller så får min jobbarkompis som skall vara ledig gå in o jobba ialla fall. Så nu är det bara att vila idag så jag orkar imorgon.
Värsta är att jag börjat hosta lite och fy bövelen vad ont det gör i magen, det lilla jag hostar nu. Men håller det sig så här är det ingen fara. Bara det inte blir som det brukar.
Nu har jag nog snart tänkt det här intill sanning....
Självklart Fru Bygg! Det hade varit jätteroligt om du också kommer! Var inte meningen att missa dig iplanerna. Kan inte du inboxa mig ditt mobilnr så kan vi samordna oss bättre på lördag.
Det är ingen mer jag glömt nu va?
Oh nu blir jag ännu mer spänd på boken. Än har den inte varit hemskare än någon av de andra. Kanske mer tragisk iof.
Fru Bygg, du lyckades.
Skönt att du sovit så gott inatt. Det gäller att ta vara på tillfällena.
Nu skall jag lägga mig o vila lite (läsa ), innan jag måste traska med hunden till dagis.
Hur gick det med trisslotterna då Blommis? Eller är de sparade till efter sonens skola?
Pengar är inte det som är viktigast att vara rik på här i världen, bara man har så man klarar sig.
Har också klarat mig undan sömnlöshet. De ända gångerna jag lider av det är när jag har min hemska hosta, alltså varje gång jag är förkyld. Eller nu på det sista har om spillevinken är på kickboxningshumör. Annars sover jag. Lite för bra kanske. Inatt släkte maken min lampa vid 4-tiden, då låg boken vid sidan om mig och snusade gott, tills jag vaknade till av att ljuset försvann.
Daa, förstår att det är jobbigt med sådana nätter. hOppas du får sova inatt. Men var 17 är indianerna? :-3
Jenny, ja hur går det med värken?
Indeed!
Min sover till och med när jag ligger o hostar så jag nästan spyr vid sidan om honom. Ev vaknar han och lägger in arm om mig innan han snarkar gott igen.
Var förbi jobbet när jag gick med hunden nu. Var tvungen att fixa med mina tågbiljetter vars bokning låg där och såg att jag fått mail från barnmorskan. Hon vill träffa mig igen för att prata förlossningsrädslan innan hon kan skriva remiss till aurora. Kände bara, orkar inte. Förmodligen inbillar jag mig bara allt och är mesig. Varför skall jag behöva prata med en aurora? Alla andra klarar det ju utan hjälp.
Dumma tankar jag vet...
Jag skall försöka. Det är ju som maken sa också. Aurororna finns ju av en anledning. Om jag var helt ensam om den här rädslan så hade de inte funnits.
Jag får väl sluta tro att jag bara är till besvär och jobbig.