I vått och torrt och väntan
Nej!
Usch och fy och hoppas hoppas hoppas att allt går bra!
*håller tummar och tår så hårt jag kan*
Nej!
Usch och fy och hoppas hoppas hoppas att allt går bra!
*håller tummar och tår så hårt jag kan*
Jag fikar gärna anytime, Hvidis! Säg bara när du kan, så kollar vi med Ingis och kanske Ankan om hon vill bege sig hit. Lanovia, du får komma ner till södern snart igen så jag får träffa dig igen
Daa, du längtar kanske bara hem till maken?
Jenny, hoppas dagen har fortsatt bättre än den började.
Ankan, GÖTT med extra ledighet! Jobbar du sista dagen idag då?
Bruttan, jag håller fortfarande tummarna...
Lanovia igen, jag undrar också hur rädd man ska vara för influensan. Iofs är du ju i riskgruppen som gravid, men det verkar ju inte bryta ut riktigt som de förutspått...
Ja, tänk vad känsliga vissa är som får influensa...
Hvidis, när kommer maken hem då?
Hel natt = 5 timmar? Vojne vojne... Passar på att ta en powernap i soffan bara för att jag kan...
Ni som skyller på gravidhjärna och amningshjärna...
www.aftonbladet.se/wendela/barn/article4365142.ab
Fru Bygg, du fick inlägg 2000!
Bruttan, grattis till systerdöttrarna! Hoppashoppashoppas de växer till sig och får igång andningen snarast! Jobbigt för dig att sitta långt från dem och inte få någon riktig information... Kanske du kan ta en sväng till Stockholm snart?
Blommis, vi har saknat dig! Åh, vad underbart att höra att du har suttit på punchverandan, badat i badkaret och legat (?) i soffan! Det är du SÅ värd! Jobbigt med allt som ska fixas, alla instanser som ska besåkas osv. Men håll ut, snart är det avklarat! Gu´ så perfekt att din granne har ett spa! Utnyttja det så mycket du kan, och helt rätt att passa på att sova halva dagen när du kan. Flyttkartongerna går nog ingenstans ändå...
Fru Bygg, spännande med förvärkar!?
Hvidis, det är kanske helt ok att vara nummer två på pusslistan också, efter Miss Muffin?
Ingis, är du datorlös nu?
Ankan, njut av dina lediga dagar!
Lanovia, tur att Blommis är tillbaks med sina kloka råd!
Kliniken ringde igår, de har nu tagit reda på att man kan spola utan medlet... Tyvärr är jag på dag 12 på fredag, och de hade så klart ingen tid innan dess. Det är ju väldigt svårt att veta när jag befinner mig på dag 4-12 nästa månad, med tanke på att min cykel var 47 dagar nu. Jag har preliminärbokat en tid iaf, så nu hoppas jag att jag kan få till en spolning nästa månad!
Jenny, stickcafé?! Låter.... intressant...?
Skönt att du har det bättre idag! Jag vet inte riktigt hur det påverkar kroppen att indianerna uteblir så länge, men jag har läst att man ofta inte har ÄL alls när cykeln är så lång. När indianerna väl kommer kanske du kan testa med ÄL-stickor för att se om du har ÄL?
Hvidis, vi kanske kan köpa huset tillsammans?