Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

I vått och torrt och väntan

Blommis: Toksnygg lampa! Män har lite svårt för att se helheten innan det är på plats....tror det hänger med Ykromosonen eller?!

• ingenjörsbruden

Bellabus sitter o pratar med sin filt...hahahaha...ja kan mamman köra plyschsoffa i drömmarna så varför kan inte busan prata med filtar!

Ojdå...nu blev hon förbannad på den...hahhahaha

• ingenjörsbruden

härligt att ha mamma o syrran här! fas´t jag fick inte så mkt gjort för de tittade i mina gamla fotoalbum o var tvungna att fråga mig femtielva gånger vilka som var på fotona!

• ingenjörsbruden

apropå förvaring....vi har 2,5 m i rumshöjd i huset....o ska ha skåp nästan hela vägen.....liiiiten orgasm för mig som är "små-kåt" på förvaringsmöjligheter.

• ingenjörsbruden

Blommis: så synd om tissarna i bur o utan mat....men ni gör rätt tycker jag! 24 tisseongar spridda i vårt land räcker ju ett tag.
    Hoppas det går bra på ivf-kliniken (det var väl denna helgen....eller *förvirrad....lite mer än vanligt*)

• ingenjörsbruden

Jenny: får jag maila dig ett foto på vad jag tror är ett marrimekko-tyg (hittar det inte på hemsidan)? Vill bara veta vad det heter så jag kan kolla pris..

Svar på tråden I vått och torrt och väntan