I vått och torrt och väntan
50% grattis på namnsdagen!
50% grattis på namnsdagen!
Har nu käkat youghurr (och 2 små små små kakor ) men är fortfarande vrålhungrig. Herregud vad är det med mig idag?? Har snart länsat hela veckans fruktförråd.
Och jag som skall gå hem med hunden idag, ca 30 min, jag kommer nog krypa sista biten.
Ingis, Elsa är väldigt fint. Dock heter våran grannes hund det så för vår del är det kört.
Vi har kommit på ett killnamn vi båda kan tänka oss nu, Felix. (betyder för övrigt lycklig).
Bruttan, ´härligt med en helg i husvagn. Attans med förkylningen!
Bara 2v från första till sista. Det innebär att era små battingar kan födas samtidigt.
Jaa!!!
Hvidis, hur har ni det idag? Vad gör ni?
Wihhh!!! Idag är idag! En titt på klockan säger mig att Hvidis med make nog är rätt nervösa nu om 1h (!!!!!) har de tid. Snart är de föräldrar! *sällar mig snabbt med Villemoa och börjar torka ögonen*
Jag minns så väl när Hvidis plusade, hennes misströstan efter MF. Jag berättade för maken (som av någon anledning var måttligt intresseread ) att nu har de nog lyckats och att det var så tragiskt med deras MF. Och nu har det alltså gått 9 mån och lilla tjejen skall ut! *gråter lite till*
Shit, så fastnade jag här även denna morgon. Måste börja jobba bums! Skriver mer sedan. Var bara tvungen att få ur mig ivern.
Vad ni skriver, har massa att kommentera på, men har glömt allt redan så jag får la börja från början o kommentera inlägg för inlägg.
Tänk nu är lillmuffins här! En ny liten mäniska på denna jord. Grattis Hvidis med familj. Tänker på er.
Hoppas hon hör av sig SNART!!!
Förösker sätta mig in hur det känns att gå o lägga sig sista kvällen och sedan sitta där på tåget och veta att snart så kommer våran bebis vara hos oss.
haha... innan jag läst klart hann jag tänka precis det, perfekta sättet att bli gravid på!!
Men vad roligt med en liten hund!! Jack russel är fina. Skall det bli en pendlande hund då?
Känner igen mig i den där tron om att man är så anonym och ingen annan läser här. Lurade!! Ibland önskar jag nästan att man kunde göra den här tråden privat på något vis.
Vad det förresten någon som nämnde vin här i tråden?? *slickar mig runt munnen*
Bruttan, vad segt med värken. Hoppas de kommer fram till vad det är så du kan göra något åt det. Ett plus låter ju som ett utmärkt sett att bota sympotmen på.
Tjoho!!! Vad underbart. Välkommen till denna värld!
Vi har pratat så mkt namn de sista att jag helt rört ihop allt? Vad skulle hon heta??