-
*sitter o väntar med spänning *Pumpkin skrev 2009-11-16 10:48:49 följande:Visst kan jag göra det! Återkommer med resultat när jag köpt den och provat
-
Hahahah inte en siffra hade vi rätt där Fru Bygg...hahahha
-
nu sitter busan o snackar med sin filt....undras tro vad hon säger...
-
Måste bara....
-
Asch...nu provar Pumpkin...så får vi veta om den oljan osså funkar *försöker släta över att jag är fel på det igen* .-)Ninnnis skrev 2009-11-16 10:51:45 följande:Då förstår jag, Pumpkin. Har maken fått jobb där uppe?Inte för att jag vet om det spelar någon roll, men jag tror ni pratade om olika oljor till håret, Inigs & Pumpkin
-
Nä nu blev hon förbannad på filten.....undras tro om det var pga atte tappade samtals"tråden"?
-
Japp...haahahahaha nä men jag tror faktiskt att mandelolja e bra för håret....Ninnnis skrev 2009-11-16 10:54:24 följande:Olja som olja, eller?
annars vet jag att kallpressad rapsolja är det iallafall med säkerhet! -
Usch....ska vacc på onsdag....direkt efter på mammaträff o sen svågerns kalas på kvällen....tur mamma kommer o passar busan dagen efter.....
undras vem som får inlägg 5000..... -
-
busan e arg men jag vill se vem som får 5000
-
Kanske jag.....
-
-
:-8 -
hahahaa
o så somna busan.... blev nog för mkt spänning där...l..hahahaha -
Nä kanke inte... men det gällde tusendelar där.....hahahahaPumpkin skrev 2009-11-16 11:00:52 följande:Grattis Ingis! Fast ett tomt meddelande - gills det?
-
Lustigt att i en så snackig tråd så blir inlägg 5000 tomt.....
Skulle ctrl+v en gla gubbe men skyller på ammningshjärnan...blev fel ordning Vilket känns som jag i ett nötskal....virrig!
-
Nästa tråd....
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html -
It´s not öööövet unntilll dha fatt lajdy brööööölls....