I vått och torrt och väntan
HURRA!
För er alltså!
HURRA!
För er alltså!
Ja må vi leva!
och plussa!
Men Guuuud! Jag la mina patetiska inlägg utan att se att du komit in där Bruttan! De passade liksom bättre efter Villemoas...
...svärisar är ett kapitel helt för sig och vilka slags ben man än har kan det vara svårt att veta vilket av dem man ska stå på och hur man ska ädda för att ligga någorlunda bekvämt i händelse av att man helt struntar i att stå utan lägger sig....
VET du vad hörru, jag tycker det är läge för dig att göra något helt eget som är roligt bara för DIG och inte ens bry dig om hur det går för alla andra under tiden. De kan sitta där och äta brända falukorvar och vad de vill under tiden! Döa fiskar också för den delen. Och ha skitiga fönster!
Ja LYCKA TILL Bruttan!
*klistrar hjärtat med Karlssons klister*
Godmorgon!
Eller, god och god...jag kunde INTE sova inatt, så jag borde sova nu egentligen, men nu har jag ju stigit upp ändå.
Kaffe....*tassar iväg genom huset*
Men haaaallåååå!!!!
Var ÄR alla idag?
Kom fram!
Men usch Jenny vad obehagligt!
Hoppas det går över snabbt!
Jag har inte vaccinerat mig, så jag vet inte alls.
Ont i min arm både har jag och har haft däremot. Det är ju tyvärr bara att vila den så gott det går. Ta Ipren som ju är antiinflammatoriskt, framförallt ska du ta det till natten, så du kanske får liiite sömn iallafall.
Det är HEMSKT när man har ont så man inte kan sova!
Jag vet inte!
Jag får så ibland-bara kan inte sova.
Ofta är det mycket i tillvaron just då som behöver sorteras eller så. Men det hade ju varit bättre att sova och få krafter.
Jag har också mycket spänningar i hela överkroppen, främst i nacke och axlar/bröstmuskulaturen. Jag känner starkt av nacken även när jag har huvudet på kudden och det stör enormt mycket.
Någonstans är det antagligen så att högskoleprovet på lördag, eventuella ivf:er framåt nästa år och sonens skolgång, huset som vi inte riktigt "lärt oss" än, möbler vi vill /behöver/måste köpa, ärenden som ska uträttas i stort och smått, städning, uppackning, sortering och allt annat som är ogjort, ovisst eller lite oroligt finns där, i både huvudet, musklerna och själen, så man blir lite störd...
Jag märker ju att jag är rätt splittrad i mina tankar som hoppar hit och dit mellan allt jag borde och måste och vill.
Försöker vara både lite duktig och väldigt lugn och cool i det hela. Jag lyckas väl kanske sådär...
Idag borde jag verkligen sitta med det där häftet jag betalade dyrt för, som ska göra en bättre till högskoleprovet.
men jag får magknip bara av att se det så jag kommer äl att gå dit precis lika kass som jag redan är och jag kan säga att jag INTE ser fram emot det där förbaskade provet och verkligen undrar vad f'n jag skulle anmäla mig till DET för!
Heeeej Ninnis!
Blev det lite varmt och kvavt därunder filten nu?
Bättre här! Vassego-du får lukta på min Cyklamen
Jo, såna där provgrejor med mattedel och så befarar jag kommer att bevisa mig undermålig och okunnig.
Fast jag är en liten jäkel på orddelen, det vet jag redan för sådan gamla prov fick vi som ordkunskapsprov i skolan för hundra år sedan och jag brukade ha alla rätt eller typ ett fel.
men matte och skit... bläääääääääää!
Men jag gör det nog ändå. Jag har ju för tusan betalat!