Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt och väntan

Jenny, vilken hemsk start på morgonen att behöva jaga sin bil.

Vad gäller din väns hypotes, förstår jag att du blir ledsen av att höra den. Och jag tror inte ett dugg på den teorin.
    Vi försökte ju som sagt 1 år innan vi lyckades och under den tiden hoppades vi och längtade väldigt mycket. Varje gång man läste eller hörde teorin om att vill man för mkt så går det inte kändes det som ett slag i ansiktet. jaha så bara för att vi verkligen vill så kan vi inte få barn??? nja?? Tror nog biologin är lite mer "logisk" än så.
    Oh skulle vilja säga så mkt mer här men orden och tankarna bara stockar sig just nu.

• lanovia 08

Jag vill också se lillmuffin, nu när jag missade henne live i söndags! Ninnis, Hvidis?

• lanovia 08

Trevligt, du är så välkommen så!

Daa skrev 2009-10-08 12:11:43 följande:
    *Lanovia: skönt att det gick bra hos barnmorskan. BRA att det är påbörjat. Om bara några timmar beger jag mig mot dina trakter.
  • lanovia 08
    jag kan ta emot kramen direkt här.
    Ninnnis skrev 2009-10-08 12:20:32 följande:
    Och krama Lanovia från mig om du träffar henne När kommer du hem förresten?
  • lanovia 08

usch då Jenny. Slagsmål är aldrig kul, säkert ännu mindre om det är ens elever.

Ninnis, vilka trevliga planer för kvällen. Och att killarna kommer hem låter som ett extra stort plus.

Oh prata inte godsaker, fast det är iof inte det jag är mest sugen på nu, men är sååå förbenat hungrig. har just ätit en fralla och innan det fick jag bulle på få fikan. Men hela magen bara värker av hunger. Fattar inte hur jag skall klara mig tills jag kommer hem.

• lanovia 08

Kramar tillbaka.

Ninnnis skrev 2009-10-08 14:51:15 följande:
    Okidoki! Kraaaaaaaam lanovia 08 skrev 2009-10-08 14:38:05 följande:
  • lanovia 08

Jenny är du själv på natten också nu? Vet att du var orolig för det för ett tag sedan att du skulle behöva sova ensam i mörkret.

• lanovia 08

Nä det är sällan mysigt att sova själv i ett hus, ialla fall inte om man är mörkrädd.
    Men det kommer gå kanon, du har ju hunden där. För att inte prata om telefonsupport.

• lanovia 08

Oh här sitter jag vrålhungrig och funderar på hur jag skall klara mig 1h till på jobbet för att sedan gå o hämta hunden och promenera hem, ca 45min promenad.
    Och mitt ialla dessa funderingar har det börjat hällregna på utsidan.
    Solen sken i morse o jag har inga regnkläder med mig.

• lanovia 08

*mumsar i mig det snabbare än du hinner blinka*
    Tack

Svar på tråden I vått och torrt och väntan