• Ninnnis

I vått och torrt och väntan

Hahaha! Stjärtsmiley

Vad är detta för gubbe då: :-}

passionsblomman skrev 2009-09-30 11:13:35 följande:
    DÅ passar den där gubben med stjärten längst ner:-3 Ser ni?
  • Ninnnis

*tamtadadam...*

Daa skrev 2009-09-30 11:39:08 följande:
    28. Det skulle med andra ord inte vara jättekonstigt om de dyker upp imorgon eller i övermorgon, även om min cykel vanligtvis är just 28 dagar.
    Men hjälp, nu är jag riktigt hungrig! *beger mig på jakt*
  • Ninnnis

Nä, det är ju sant...

;-? är ännu8 en ny gubbe... Blinkar-men-är-lite-tveksam-gubben?

lanovia 08 skrev 2009-09-30 11:46:57 följande:

Fast iof hade inte jag varit ledig hade väl nästn 1/3 av inläggen inte skrivits. ;-?
  • Ninnnis

Jag messade också Ingis innan, jag fick ungefär samma info som du Lanovia Att beställa kulör till inneväggarna verkar dock vara jobbigt för ingenjörer... Hon hälsar till er

• Ninnnis

Vad mysigt med promenad (och lunch) i ert nya hood, Blommis! "Stan", är det den som börjar på M och slutar på s?

Jag har precis varit på (danska) Netto och fyndat en massa vin! Trots valutaskillnaden kan man göra riktiga klipp när de har erbjudanden. 6 flaskor och en box, blev det. Plus toa- och hushållspapper, bananer och chokladkaka till jobbet

• Ninnnis

Bruttan, du är underbar!

Fjällbruttan skrev 2009-09-30 19:15:03 följande:
    Min gubbe säger inte på smällen... när han vill retas med mig säger han....-Pitförgiftad Villhan retas riktigt mycket kallar han barnvagnen för spermatruck.....Kom inte och säg att norrlänningar är tysta och blyga

Fast den talangen kommer inte från mig, ska jag kasta iväg en sten brukar den hamna på min fot om jag har tur... annar krossar den nåt BAKOM mig..
Svar på tråden I vått och torrt och väntan