• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Fru Bygg

Så nu är jag tillbaka och kan spamma igen! Hann både duscha, sätta på en maskintvätt och plocka undan efter frukosten. Ella powernappar fortfarande, då hinner jag kanske lite till nu då!

• Hvidbrud

Jag har lekt lite, men inte nog kan jag höra! Aaahhgooo säger hon och jag måste rusa!
    Kraaaam!

• Fru Bygg

Vad sugen jag blev på mat och hotellfrukost nu! Men kommer nog att få gott om mat hemma hos mamma och pappa.

Jag gick ner 10 kg rätt så fort efter förlossningen, men nu är det stopp. Jag borde gå ner 5 till, men vill gå ner 10 till. Men jag är så sötsugen på kvällarna, försöker vara duktig, men är man trött och det är så mörkt ute, så vill man unna sig ngt. Hur blir man av med sötsuget?

• Fru Bygg

Effektiv, ja... Men nu vaknar Ella från tuppluren och då tar allt desto längre tid. Men klart, jag får ju en massa gos på köpet nu! Det kan man aldrig aldrig få för mkt av.

• Fru E

Fru Bygg-en och annan chokladbit är bara bra hävdar jag

• Fru Bygg

Jo, det är det verkligen, EA.
    Jag har aldrig varit så förtjust i choklad innan, men sen jag träffade min man (som älskar choklad) så är jag frälst. Har dock hört att man inte ska äta så mkt choklad när man ammar, men vet inte om det är sant.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan