• Hvidbrud

I vått och torrt och väntan

Hej! Hela familjen har det bra. Liten ligger och sover här brevid mig. Hon gnyr och låter som om hon pratar med fönstret som står och gnäller Ligger och ler då och då, så jag tror hon håller på att vakna och vill ha mat.
    Lite öm i magen igag, det tar längre tid än jag tror. Alltså, jag tror att det är läkt och råkar röra mig lite för mycket, så gör det ont igen. Galet. Men snart är det väl helt...
    Har köpt åkpåse idag så vi är välförberrädda inför vinter... Och letar dagisplats, försöker ta reda på hur allt hänger ihop!
    Oj, Nu är någon vaken!

• Hvidbrud
    Ninnnis skrev 2009-08-31 10:55:57 följande:
    Kan även meddela att makens burkbesök får vänta till nästa måndag...
  • Hvidbrud

Ja, de har det nog ganska bra där inne i värmen, med maten serverad. Shiit vad det ska sugas och pressas och kämpas när de väl är ute...

• Hvidbrud

Ingis: Jo, man kan lätta lite på trycket själv, vi fick se en liten film på sjukhuset hur man ska göra, men jag kan inte få till de där fem strålarna som sprutar 1m från bröstvårtan. Mina droppar mer, liksom. Sen vill jag att bebisen ska få det goda Ligger jag på sidan hela natten kan jag vakna med ett tomt bröst... Mjälken har klämts ut i hela sängen... Nice...
    I det offentliga blir det bröstvärmare på. De är jätte bra och tar allt som sivar ut.

Nu bytar batman på lillan, tror att vi ska byta till storlek 2 i blöjor nu. I morgon ska vi på inskrivning på BVC och se hur mycket hon har vuxit. De undrade vad hon hette när jag ringde och beställde tid. -Tja, det vet vi inte ännu... sa jag, men hon har ett efternamn. DET har vi blivit överrens om. Hon får makens. Jag har kvar mitt flicknamn, men nu överväger jag att kanske byta jag också. Så vi heter samma sak liksom...

• Hvidbrud

Ingen Ingis... Men jag tror inte hon har uppkoppling... eller så är mini-ingis på väg ut!!! Iiiihhh!

Grattis till allt budande Blommis. Fy vad roligt! Er lilla pärla är ju värd minst det! Och allt ditt knogfett som du slitit de senaste veckorna. Jo, du förtjänar en stor härlig röd soffa att sjunka ner i när denna pärsen är färdig!

Har lämnat nycklarna idag... men fortfarande inget svar på om de skrev på kontraktet eller inte... Väntar med huvudet i sanden...

Var på BVC idag. Allt var fint och hon följde sina kurvor bra. Hon har varit vaken jätte mycket idag så jag fasar för en övertrött bebis med en övertrött mamma i natt...

Var kan man köpa Vichyvatten? Det finns bara ramlösa och loka överallt... Kan någon tipsa? (ska pensla hennes tunga och mina bröstvårtor med det mot lätt torsk...) MAken har varit "överaællt" utan tur. Hm. Konstigt.

Nej nu får jag gå och natta den lilla pruttfisen! *hjärtar* Vi börjar kanske närma oss ett namn....

• Hvidbrud

oj vad jag visslar...
    liten vaknade, fladdrade lite med ögonfransarna och sköt iväg ett stort leende till sin mamma som fick helt ont i hjärtat.. ajajajaj

nått nytt i budgivningen?
    har ingis byggt hus eller fött baby?

• Hvidbrud

Liten ligger och sover, så jag passar på att kika in!
    Vilken hetta blommis! Och vilken väntan Ingis! Snart snart får du träffa din lilla prins(essa)! Helt otroligt! 8-talen med höfterna lärde vi oss på kursen. Om du vill ha vila i värkarbetet ska du ligga med ändan uppåt och vila dig på armbågarna... Åh, det är så spännande!!!!!
    Ninnis: Jäklans indianer! Varför ska de trilskas så med dig? Men du har ju en gullig liten vovve som håller dig sälskap medan du väntar. (drömde om den i natt förresten, jätte gullig!)

Poppar in snart igen! Grattis till ankan och lanovia och ni andra tjejer- jag tänker på er och tar in det ni skriver även om jag inte komenterar. *KRAAAAAM*

• Hvidbrud

*Fniss fniss*

Blommis: Det bränner likson mer än gör bara vanligt ont. Den ska hållas i ro! (ja, det ska den om den ska bli bra och inte värre!)

Sessan är fortfarande namnlös... Vi var jätte nära att hitta ett som passade men, nej, det passade inte ialla fall... Nu är vi på helt bar grund...
    Borde skriva ner era förslag i en lång lista och avprova.

Har gått en lååång promenad. Lillan var vaken och låg och lyssnade på alla ljud. Sötis. Nu har jag lite ont i ryggen och trött... Znark!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan