I vått och torrt och väntan
Jo hej....
JAG ÄR SUR!!!!!
Jättesur och grinig! Så det så!
Har blött i natt en sväng igen, innebär att jag inte sov så bra,det är klart att oron mal, kan kroppen bestämma sig eller??
Så tidigt i morse, halvsju, ringer mannens jävla larm 4 gånger, väcker mig OCH Saga!
Han försöker ge mig en morgonpuss, jag säger att jag blött i natt...
-Har du? jaha..
Stirrar på honom och säger sen, jaha, nu är Saga vaken, och vill ha välling (hon ligger på hans sida om sängen) han svarar inte, kliver upp och går sin väg SAMTIDIGT som larmet ringer igen! Ahhhrrrrggg
Mamma... Saga vill ling... Nähä??
Gör välling, ungen är klarvaken och jag har varit uppe sen halvsju och är aptrött!
Vi brukar kunna sova till halvnio annars...
Förstår att han är skittrött på morgonen eftersom han jobbar jämt, men då kan man ju gå och lägga sig på kvällen och inte glo på tv och somna i soffan jämt...
Ringde han på jobbet och meddelade att jag tyckte han var en knöl, varpå han kläcker ur sig..-Men lilla gumman,nog sa jag väl nåt mer, klart jag bryr mig( len i rösten som en djävla honungsburk)NÄ, du sa inte ett skit mer! Då skulle han bums börja gulla... det sket sig bara ännu mer eftersom han behagade kalla mig "lilla gumman" så jag sa glatt Hej då och klappa på luren! (hur fan man nu gör det med en bärbar telefon, en jag försökte i alla fall )
Så, nu har jag kräkts på er och det känns genast bättre, ska försöka tjuvsova på soffan när Saga ser fåret Shaun.
Blomman , MÅNGA bud ska det bli, det bestämmer surhaggan idag! OCH höga!!