• Fru E

I vått och torrt och väntan

Lanovia-både skönt och mindre skönt att de inte hittat något fel, hade nog haft lättare att acceptera att vi har svårt att få barn om de hittat något fel. Här händer ju inget trots bra värden på äl och simmare......men som du säger är det snart januari även om det skrämmer vettet ur mig med

*Fniss*
    Mina brorsbarn är det bara att kidnappa när vi vill eftersom min bror bor långt från familj och nära vänner. Men lugna är de inte 3 1/2 och 1 1/2 år hualigen vilken energi de har. Svårt att fördela tiden mellan dem lika nu när även den lilla börjar "kräva" mer uppmärksamhet

• Fru E

Ingis-jag slutade med pillerna i feb -08 och sedan dess har vi försökt aktivt nästan alla månader (ett par med ingen äl och spottings som ställde till det), dvs börjat direkt efter mensen och sedan varannan eller varje dag kring äl (kanske mellan dag 10 och 21 har naturligtvis fortsatt efter det med men i lite lugnare tempo ).
    Nej skämt åsido så har vi nog testat det mesta, sex varje dag, varannan dag, framifrån, bakifrån, pergo, rosenrot, akupunktur, käcka råd om att slappna av etc.

Kan det vara så att lillstumpan blir frustrerad när hon inte blir mätt på bröstet och istället hellre vill ha flaskan för då behöver hon inte kämpa lika mycket?

• Fru E

Maken var för söt igår när jag var på AW med tjejkollegorna. Han och ett par till hade haft bastukväll på jobbet och vid tio ringde han för att höra var jag var. Men slutfinishen var att han ville att bara han och jag tog en öl/cider/vin på en pub innan vi åkte med tåget hem för det var så länge sedan vi gjorde det, inte likt min maken att göra så men glad blev jag

• Fru E

Leksi-du får vissla bra länge för mig innan BIM är bara på dag 7 idag

• Fru E

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!

Så nu har jag fått en naken bak masserad och det var INTE det minsta skönt! Fablars vad ont det ska göra för att det ska bli bra men massören var trevlig och inte det minsta generad när han drog ner trosorna på mig (hade dock x antal handdukar på mig så han såg bara en halva åt gången )
    Han såg inga tecken på ischias men rekommenderade en naprapat i Malmö som var hans lärare så får väl boka in en tid och få ryggen knäckt *ryser*

Ninnis-klart du ska ha en kanelbulle!!!!

• Fru E

Ninnis-nej tydligen hade jag inte det ändå för triggerpunkterna som han tryckte på visade inte på det. Men jag var väldigt spänd i "rumpmusklerna" sa han
    Vet inte om det känns bättre direkt utan får vänta och se men öm är jag tänkte stretcha morgon och kväll samt boka naprapaten

Sonja-"skönt" att ni fick en diagnos och lillan börjar bli bättre

Testade nyss Marabous nya vinterchoklad och den får betyg godkänt

• Fru E

ja men visst så tolkade jag det med när man låg med brallorna neddragna

• Fru E

Hmm....du får dricka lite milt te som lugnar och knapra lite vinterchoklad så blir det nog bättre

• Fru E

Usch har lite dåligt samvete över att inte riktigt hinner med att kommentera allt ni skriver och lära "känna" er ännu mer nu när det är så mycket på jobbet men ska försöka titta in och säga att jag lever och tänker på er

Fick igår reda på att ett kompispar (en i vårt tjejgäng på 5) som gifte sig nu i maj ska skilja sig . Helt ur det blå. Vi tjejer ska träffas på fredag och bara prata lite.

Annars kan ni fortsätta vissla, dag 14 är på fredag så ÄL bör vara i helgen

• Fru E

Lanovia-jag fick öva att andas in och ut under min rumpmassage, tänkte faktiskt på att det här är en bagatell jämfört med en förlossning

• Fru E

Era galningar vad ni skriver

Har varit på konferens i två dagar och datorlös resten så läste ikapp alla sidor igår men har naturligtvis glömt allt jag ville kommentera.

Får bättra mig

Träffen på söndag är inbokad var ska vi ses?

Skickar numret till dig Ninnis

• Fru E

Fru Bygg-en och annan chokladbit är bara bra hävdar jag

• Fru E

Fru Bygg-japp bor nära dig eller ca 30 min bort....

Ninnis-jag brukar variera mellan olika sorter av mörk choklad men har fastnat lite för den med salt i. Vet inte om det har med det där extra lilla salta men var skeptisk till det först.

*Dags för möte*

Svar på tråden I vått och torrt och väntan