I vått och torrt och väntan
Hej Blommis!
Hej Blommis!
Hoppas då att den beter sig som den skall. *håller tummarna*
*kramar* Jenny, inget roligt humör du har drabbats av nu. Är så jobbigt när ailen tar över i kroppen och man inte förstår vad som händer. Jobbigt att du hade så ont i natt.
Är det inte dags att gå tillbaka till läkaren snart, han sa väl att du skulle komma tillbaks om en vecka om inte indianerna kommit.
Nu tycker jag det passar med ett riktigt surt :-3 till dessa indianer som ställer till det för er.
Ja hoppas hoppas. *kniper tummarna lite hårdare*
så ni lyckades få in brukprov denna gång?
Men varför skall han lämna två?
Här finns så många kramar du behöver. Ja väntan känns oftast lång, men kanske lika bra som du säger att vänta månaden ut så de säkert fått sin tid på sig de jäkla indianerna. :-3
Men du måste lova o gå om smärtan blir värre igen.
Ninnis, ok.
*mumar glatt i mig både kärleksmums och äpplekaka* mums tack!
vad skönt att allt såg bra ut. Förstår att 2 menstruationer känns långt att vänta. Men en är nog klokt att att hålla ut i alla fall s¨ni ser att kroppen kommer igång som den skall.
Hur känns det annars?
En fråga som förmodligen är helt onödigt men måste bara kolla så jag itne gör något korkat. Har bokat tid för klippning och färgning av hår. Finns det någonting som talar för att man inte borde färga håret (tänker på alla kemikalier) medans man är gravid.
Ninnis, du är som maken. jag har gett upp kvalet nu när det chanserna är noll men nog tusan måste vi sitta där ikväll för vi har ju ändå en mikroskopisk chans. Jaja är väl bara snällt att bänka sig med honom
blommis, ja vad skall man säga det där med mödrar är speciellt. förstår att du blev lite trött mellan varven.
Vllemoa vad bra då skall jag nog inte behöva oroa mig.