Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt och väntan

Låter som något jag skulle kunna få för mig att göra också.

så det bildar en trio av knäppgökar: Daa, Ninnis hund och jag.

Ninnnis skrev 2009-10-16 12:50:14 följande:
    Låter lite som något min vovve skulle kunna göra...
  • lanovia 08

Ja just nu är jag trygg med det. Men ångesten kommer säkert komma krypandes igen.

Ninnnis skrev 2009-10-16 07:32:39 följande:
    Lanovia, jag hoppas du kan slå dig till ro med att du och maken är överens och trygga i beslutet.
    Blev lite upprörd igår kväll (igen). jag tycker ju att infon vi fått om vaccinationen var urdålig. Ingen har ju kunnat ge mig någon ordentlig info, har känt som om alla bara varit inriktade på att få mig att ta det. Man vill ju gärna har lite konkreta fakta när man har ett barn att tänka på i magen. Men har ialla fall lyckats hitta lite vettig info(tillslut) som fått mig att bestämma mig för att våga vaccinera mig.
    igår tog då fram info som vi fått från MVC för att se om jag skulle känna mig klokare av den nu när jag läst på lite mer.
    I ett häfte som är för gravida som nog alla oroar sig åtminstonde lite för hur vaccinet kan påverka barnet står det 1 ynka mening om detta. Det står enbart: "vaccinet påstås inte ha någon skada på fostret".
    Kunde de inte tatt med svaren på de vanligaste frågorna när de ändå trycker ett info blad??
  • lanovia 08
    Daa skrev 2009-10-16 13:14:18 följande:
    Glida på sockarna? Vilken häftig vovve du har!
  • lanovia 08
    Daa skrev 2009-10-16 13:14:18 följande:
    lanovia: lite senare fick jag all uppmärksamhet jag ville ha...
  • lanovia 08

Byebye ha det så trevligt sista timmarna på jobbet Daa. Snart helg!

• lanovia 08

För vi har vårat glada barnasinne kvar, säg har ni erat glada barnasinne kvar.
    *trallar för fullt*

• lanovia 08

Nu har jag nog fått ordning på alla datafiffel och är snart redo att lämna jobbet.
    Hoppas ni alla får en underbar helg.

• lanovia 08
    Fjällbruttan skrev 2009-10-18 22:23:50 följande:

Tja... alltså... jag tänker ju inte vara kvar tills de andra är ök... jag är där när det är ett ÖLtält Men min man brukar jag kunna likna vid ett dumt ök när ölen blivit för många... Därav ÖKtält.. det var inte alls felstavat...*visslar och tittar mig ömkring och låtsas som det regnar* Kram Blomman!!! Bara för att!
  • lanovia 08

*kramar om Blomman* Klart det kommer mycket känslor i en sådan här förändring.
    Jag har nog missat mattorna, är det några fina mattor du har hittat som sambon tycker är för dyra?

*dansar en glädjedans och trallar i takt* Ingis har fått dator!!! ingis har fått dator!

Ankan, 3 barn samtidigt, vad roligt!
    Hur trivs du på nya jobbet?
    och lite uppdatering? Ungefär när beräknas barnet dimpa ner?

Svar på tråden I vått och torrt och väntan