I vått och torrt och väntan
God morgon!
*skyndar vidare för att fixa i ordning inför ett event på jobbet*
God morgon!
*skyndar vidare för att fixa i ordning inför ett event på jobbet*
Jag fick ett recept i inboxen av Fru Bygg i måndags, men jag fick inget svar tillbaks på mitt meddelande... Hon kanske har åkt in?
Jag saknar Hvidis och Ingis!
Jenny, jag har det bara bra, tackar som frågar! Lite förkyld, trött och saknar maken och vovven, men på det stora hela är det finemang
I eftermiddag ska jag leka med gudsonen samt äta pizza med hans pappa I morgon kväll kommer mina älsklingar hem, fredag är det mysig hemmakväll och lördag ska jag till Köpenhamn för att äta, dricka öl och kolla på fotboll med mina kollegor
Vad duktig du är med skapandet förresten! Hoppas det blir rusning till ditt stånd på marknaden
Lanovia, spontant haf jag nog också velat att han var där de första dagarna. Men det är klart, man får ju kanske ransonera dagarna lite. Svårt det där. Vad tycker maken själv?
Det kommer att gå bra imorgon, Lanovia! Håll maken hårt i handen, fråga allt du bara kommer på och gråt en skvätt om du behöver. Kom ihåg att de är där för din skull!
Villemoa, jag förstår att det är mycket känslor just nu. Hoppas mötet med den lille blir en fin upplevelse trots allt.
Blommis, det är ju så kul att köpa nytt och fixa hemma! Är det idag din mamma kommer? Hur trivs sambon på nya jobbet förresten?
Och du, *viskar* har det kommit några indianer än...?
Detta är ju hemskt egentligen, men jag kan inte låta bli att flina åt bilden...
www.aftonbladet.se/wendela/article5914602.ab
Sådär på ett ungefär, i runda slängar, bara...
Eventet har gått bra, Daa! Jag är inte med på själva eventet, det är en kund som hyr in sig hos oss, men jag har äran att fixa och dona lite.
Vilken härlig och spännande tid för er, Fru Bygg! Mår du bra?