I vått och torrt och väntan
bara jag här nu???
Ninnis du gömmer dig väl inte under täcket igen??
bara jag här nu???
Ninnis du gömmer dig väl inte under täcket igen??
Jaja jag får la jobba lite då...
Oj vilka duktiga städplaner ni har Blommis.
*stoppar ner huvudet i sanden brevid Ninnis och visslar på för EA*
vad trevligt med lite besök från dig här EA.
Vad trevligt med middag hos svägerskan och vin Ninnis. Kan du inte ta ett glas för mig också?? Är sååå sugen mellan varven. Värst är det på fredagar, för det är liksom extra mkt fredag att åka hem från jobbet, laga god mat och ta ett glas rött. Vatten eller ev cola får liksom inte riktigt samma effekt. konstigt va?
Det är bra Blommis, en sak i taget.
men jag vet hur du känner. Jag blir jättelätt uppstressad över att ha för mkt saker som skall göras. Även om jag vet att det inet behöver vara gjort förrän om t.ex. 1månad så vill jag ha det gjort med en gång för att kunna slappna av annars går jag o stressar upp mig över det.
Visst finns det högar hemma hos oss med viktiga papper att ta tag i. Önskar man var bättre på att göra det med en gång.
Vi är glada över att ha dig tillbaks!
vad hände med Ingis som fått tillbaka sin dator? Trodde ialla fall att hon skulle bli liiite mer aktiv då även om lillBella tar tid.
Fru Bygg, hur har du det? Går det bra med lilltjejen?
Allmän efterlysning efter alla som håller sig borta!
Det var väldigt vad städinspirerat det var här idag. Jag vill inte ens tänka på hur det ser ut hemma just nu när pappsen rivit i badrummet.
vi försöker städa en gång i veckan ofta blir det söndagar. jag dammar (för det påstår mannen att han inte kan ???) och han dammsuger. Tvättar golv görs vid behov, tvätten fixar vi gemensamt och likaså mat.
Trevligt med lite fart i tråden idag, har varit vädligt lugnt det sista.
Ninnis och EA va snällt av er att dricka ett glas vin åt mig.
Har du varit på ladies night förrut eller är det första gången EA?
Och vad är det för paprikahemlighet det smusslas om här??