Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt och väntan

Nähäpp så var det inte, hur tusan gjorde man hjärtat?
    #§9829

• lanovia 08

Det har vi några hemma som väntar på oss, det blir fredagsgodiset det.

Jenny står brud 090801 skrev 2009-10-22 21:39:03 följande:

Allt prat om städning här gjorde mig sugen på dammsugare, måste nog fika med en sån nu!!!
  • lanovia 08

Vad bra Bruttan, det var ju bra sannorlikstal! Gött! Grattis!

Vilken romantisk middag ni fick till När jag började läsa så tänkte jag, jaha hamnade de på Frasses eller vad? Men bilen var ju ännu bättre!

• lanovia 08

Hur är det med dig idag Ninnis?
    visst är det gött att det snart är helg! *längtar*
    Jag skall börja helgen med att gå o simma. Så nu har jag skrivit det här, så nu måste jag göra det så jag inte bangar ur.

• lanovia 08

Sedär, inlägg 3300!
    vi närmar oss 3333

• lanovia 08

Vad bra att känns bättre! "Hygge" låter trevligt, är det typ After Work eller?

Jo vi får bara hoppas jag kommer iväg o simmar men känner faktiskt att motivationen stiger ju längre dan går. Jag har ju inte varit i simhallen på flera veckor pga förkylningen så nu är det dags. Yoga hemma känns som att jag kan glömma för stunden. Lite för mkt folk och hundar i huset för att man skall få tillräckligt med lugn o ro.

• lanovia 08

Blommis hoppas det går bra med kattungarna och mattbytet.

Ninnis, tack för danskalektionen. Hoppas ni får trevligt!
    Duktig du är som kunde göra versaler. *high five*

Daa, vore bra om man lättare kunde stänga av sin hjärna och överanlayserandet, tyvärr är detta oftast inte särskilt lätt.

Nej nu skall jag göra en sista insats här innan det är dags att gå o simmar och sedan åka hem där fredagsmiddagen skall fixas av maken. Fransyska och potatisgratäng känns ju helt ok!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan