I vått och torrt och väntan
Hehe, ja till slut lyckades vi spara ihop till det sista provet också... Läkaren sa att de alltid tar två prov så det verkar vara rutin.
Hehe, ja till slut lyckades vi spara ihop till det sista provet också... Läkaren sa att de alltid tar två prov så det verkar vara rutin.
Vad skönt Villemoa! Förstår att ni är otåliga Jag har bara testat med Clearblues digitala ÄL-test. De är smidiga och lätta att tyda. Jag köper på apoteket, men det går kanske att hitta billigare någon annanstans.
*tar tacksamt en moccaruta*
Vilken tur att du har världens bästa man, för dig
Jenny står brud 090801 skrev 2009-10-14 13:13:14 följande:
Vad härligt att det blev ett positivt möte med bebisen, Villemoa!
Huvudvärken kommer krypande... blä.
Blommis, jag tror det där med att mammor har en tendens att vara omhändertagande även när de är på besök och borde låta sig omhändertas är ganska vanligt. Även om man egentligen är vuxna jämlikar som umgås på samma nivå så har man ju ofta sina invanda roller som är lätta att fastna i, mamma-dotter, lillasyster-storebror osv. Komplicerat, det där.
Det gör ju såklart inte saken bättre om man dessutom har PMS... *kramar om*
Mina föräldrar och min lillasyster kommer för övrigt och hälsar på i helgen. Det är första gången de träffar lilla vovven, så något säger mig att det inte blir jag som står i fokus...
Blommis, stämmer det att din mamma bor ganska långt norrut nu?
Nu ska jag snart köra och storhandla. Jag ska handla till kvällens middag inklusive matlådor, morgondagens tjejmiddag med pluggkompisarna samt till hela helgens frosseri då mamma, pappa och lillasyster är på besök. Det blir nog många kassar!
Sen ska jag träna core/bosu, därefter åka hem och laga mat, städa och titta på fotboll. (ja jag vet att det endast finns en mikroskopisk chans att Sverige går vidare, men jag måste ju kolla ändå ) Kram så länge!