• Ninnnis

I vått och torrt och väntan

Blommis, det är ju ofta de man älskar mest som kan göra en allra mest arg också...

Hej Andbeyond! Kul att höra av dig, men tråkigt att du inte mår bra Är det något du vill dela med oss?

Hvidis, vilken sprutt hon verkar ha!

Ankan, vad kul med UL! Har du bokat om tiden?

Prosit, Daa!

Det blev ingen träning för mig igår. Huvudvärken blev bara värre och värre, så jag körde och bytte lampa på bilen samt storhandlade i två (!) timmar... Städning och fotboll blev det iaf, inte speciellt upplyftande något av det...

• Ninnnis

Oj, vilken dag det blir Lanovia! När är det?

Jag ska också få massage i eftermiddag, vi har lyxen att få göra det på arbetstid

• Ninnnis

Bruttan, det låter som att du behöver en stor KRAAAAAAAAAAAAM!

Jag hoppas verkligen ni kan reda ut det som skaver, du och maken. Det är nog som du säger bra att ni ska vara ifrån varandra några dagar och kanske kan få lite distans till det hela.

Angående din pappa så kan jag förstå att det blir motsättningar ibland. Ni verkar ha lite olika.... prioriteringar?

Kram igen!

• Ninnnis

Ankan, spännande med UL-tid förresten! Må tiden gå fortfortfort fram till 2 november!

• Ninnnis

Var det inte hon som inte tyckte att du skulle äta ordentligt eftersom för att undvika att bli tjock under graviditeten? I rest my case.

• Ninnnis

Det är väl klart att det inte är någon fara! Medicinerna är ju testade, testade och åter testade för att komma fram till att de inte är skadliga för fostret. Du om någon vet ju hur omfattande kontroller och liknande inom läkemedelsindustrin är. Låt inte din svärmor förvandla dig till en ovetandes, osäker och orolig liten flicka, när du i själva verket är en kunnig, upplyst, förståndig och självständig kvinna! Kraaaaaam

• Ninnnis

Lanovia, om det är till någon tröst så kommer jag om jag blir gravid att ta medicin om jag behöver, så länge den är kontrollerad och inte anses skadlig för mig eller fostret. Lyssna på din egen mer objektiva del av familjen istället!

• Ninnnis

Det är betydligt bättre idag, tack! Hade helst av allt velat lägga mig ner och sova igår, men a woman´s got to do what a woman´s got to do...

Daa skrev 2009-10-15 11:37:41 följande:
    Tack, Ninnis. *snörvel*Är det bättre i huvudet idag? Tycker dina gårdagsprojekt låter ganska påfrestande att göra med huvudvärk...
Svar på tråden I vått och torrt och väntan