• Ninnnis

I vått och torrt och väntan

Ha det så mysigt i stugan, Lanovia!

Jag har varit och bytt till vinterdäck på bilen, so bring on the snow! Nu ska jag ta en "morfar" innan det är dags att fixa inför invasionen. Kommer nog inte heller vara inne här så mycket i helgen.

och kram till er alla!

• Ninnnis

*kikar in och tackar för alla kramar*

Era kramar och fina ord värmer ända in i hjärtat! Tack för att ni finns

• Ninnnis

Hej EA och tack för kramen! Jag kikar in lite i "er" tråd ibland, så jag har allt lite koll på dig också Jag har inboxat dig.

• Ninnnis

För övrigt blir jag alldeles rörd över hur mycket omtanke det finns här i tråden. Kramar, tröst och fina ord från er gör att allt känns lite mer hanterbart. Tänk att människor man inte har träffat irl (vissa har jag ju iofs träffat) kan betyda så mycket!

• Ninnnis

*tittar fram under filten*

passionsblomman skrev 2009-10-22 09:06:34 följande:
    Men haaaallåååå!!!!Var ÄR alla idag?Kom fram!
  • Ninnnis

Du är INTE kass! Måste du skriva provet då? Skit i det om du verkligen inte vill? Eller så gör du en termos med kaffe, går dit och skriver det på lördag, bara för att du kan, helt utan föräntningar på dig själv. Kram oavsett vilket du väljer!

Går du fortfarande till massagegrannen?

passionsblomman skrev 2009-10-22 10:19:35 följande:
    men jag får magknip bara av att se det så jag kommer äl att gå dit precis lika kass som jag redan är och jag kan säga att jag INTE ser fram emot det där förbaskade provet och verkligen undrar vad f'n jag skulle anmäla mig till DET för!
  • Ninnnis

Nej då, jag bara jobbar lite

lanovia 08 skrev 2009-10-22 11:52:09 följande:

bara jag här nu???Ninnis du gömmer dig väl inte under täcket igen??
Svar på tråden I vått och torrt och väntan