Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Jo, det fick de, men det sket vi i och köpte den ändå. Nu är det ju så att vi ÄR sådana som vill äta chips framför Idol och sådär, så det är bara att inse att den här soffan kommer inte att stå här i evighet utan med tiden så får den bytas ut. Den får vara röd och stor och mysig så länge det varar.

ingenjörsbruden skrev 2009-11-11 13:49:52 följande:
    *plockar fram ärtröret o lägger mig i bakhåll för katterna*Den röda soffan??? Klart ni måste sitta o mysa i ngt! Fick för mig att den soffan fått dålig recension...eller var det företaget... nåja....ammningshjärna!
  • passionsblomman

Pumpkin, vi flyttade till Småland i september. Helt nytt liv på helt ny ort. Och från en pytte sommarstuga till ett stort sekleskifteshus med torn och punschveranda, vinkällare och så ån som rinner utanför.

Huset behövde vi, men vi har verkligen lämnat även allt vi hade av nätverk och vänner och arbetskamrater etc etc. Det tar på krafterna och sliter i hjärtat. ÄVEN om vi tror att det var rätt beslut.

• passionsblomman

Gasa Lanovia, gasa!

lanovia 08 skrev 2009-11-11 15:23:12 följande:
    Ojoj vilken fart ni fick. här gick jag hela förmiddagen och bara vänta på er men nu när jag fick fullt upp att göra då satte ni fart.
  • passionsblomman

Jag skulle kunnat jobba som gråterska på Jesu tid. De där som var anställda för att gråta i sorgehusen och så, så att det blev ordentligt sörjt...

lanovia 08 skrev 2009-11-11 15:38:09 följande:

Blommis dina katter verkar inte vara rädda om livet. Förstår att det skar i ditt hjärta när du såg sonens "inga" vänner. Men som du själv säger det håller på att vända. Keep up the good work!Verkar som jag fått sällskap i lipsillarnas klubb i alla fall. *kramar*
  • passionsblomman

Hihi!

-AB Gråt Ut, godmiddag, Hur kan vi hjälpa till?
    Mhm...jaha...jag förstår. Du behöver gråt för kung och fosterland ja, riktigt illa ställt, ja, jag förstår...
    Då skickar jag hela vårt resursteam här då. Vill ni ha med eller utan tandagnisslan? Tandagnisslan sliter en del på teamets rent fysiskt, så där utgår en extrakostnad om 2000 kr vardera enligt lagen om obekvämt arbete.
    Jaså det blir bra med vanligt hederligt stortjut säger du? Ja men då kör vi på det. Du kommer inte att bli besviken. Tack för din beställning.

Ninnnis skrev 2009-11-11 20:20:14 följande:
    Jag med...lanovia 08 skrev 2009-11-11 15:44:55 följande:
  • passionsblomman

finstilt i kontraktet:

"Företaget ansvarar ej för eventuella chockskador hos beställaren orsakade av våra anställdas svullna utseende. Det är helt ofarligt och av övergående natur. Vi kan på begäran förse våra anställda med flor, mot en ringa kostnad. I annat fall förbehåller vi oss rätten att se ut som arbetet kräver."

Svar på tråden I vått och torrt och väntan