• Ninnnis

I vått och torrt och väntan

Blommis, jag kan bara tillägga att jag är totalt värdelös på matte och logik men hyfsad på språk och ord... Jag anmälde mig till HP en gång men skrev det aldrig. Jag minns inte riktigt men jag har för mig att jag kom in på utbildningen innan provet, därför kändes det onödigt att skriva det.

• Ninnnis

Hej EA! Jag hoppas du får anledning att stanna ovanför ytan *visslar i sanden som vi gör i den här tråden*

• Ninnnis

Jag är hopplös när det gäller papper, vi har högar lite överallt... Organiserat kaos, är det inte det det heter? Jag har faktiskt väldigt bra koll på vilka papper som ligger i vilken hög, bara inte "någon" flyttar på dem...

• Ninnnis

Jag hoppas att du stannar kvar!

EA&MJ skrev 2009-10-22 13:12:50 följande:

Trevlig att ni låter mig titta in
  • Ninnnis

Blommis, jag förstår din reaktion över svärisarnas ankomst. Är det månne någon som har lite svårt att säga ifrån till sina föräldrar...?

Lanovia, jag lovar att ta ett glas vin åt dig! *slurp*

• Ninnnis

Kram tillbaks, Sonja!

Jag är definitivt ingen pedant, men jag vill gärna ha det rent innan jag kopplar av. Om det är lite skit i hörnen (eller hundhår i soffan) i veckorna gör inte så mycket, men när det är fredag (= oftast städdag) vill jag har det gjort innan jag sätter mig i soffan och tar helg. Maken kan tycka att vi lika gärna kan ta det på lördag förmiddag, men om jag har bestämt att det ska vara städat på fredag så ska det vara städat på fredag. Annars kan jag inte koppla av riktigt. Knasigt kanske...

Svar på tråden I vått och torrt och väntan