lanovia 08 skrev 2009-08-21 08:32:05 följande:
Ankan ha det så trevligt i grannlandet.Ledin igår var bra förresten. Man vet vad man får när man går på en konsert med honom. Appropå konsert förlorade jag ju Lars Winnerbäck kampen. Istället skall vi gå på Takida i november! Slår nog nästan högre för mig. Efter bröllopet är det betydelsefulla för oss. Ninnis trevligt med Stockholmsbesök och svägerska o kräftor. Men framförallt HUNDEN!!! Lycka till och hoppas verkligen ni återvänder hem med en
hund.Vi håller på o kollar efter hund till mamma o pappa. Deras är 11 år och riktigt gammal nu. För ett halvår sedan tyckte jag de skulle passa på att köpa valp medans han levde för vi såg hur mkt våran hund livade upp honom. Men nu får de nog vänta tills han lämnat jorden (*snyftar lite*) Men skall bli så kul om de skaffar en valp sedan. Nu får vi ju änna vänta lite själva med att skaffa en hund till... Vi är så sugna på en Rottis.
Ja...Ledinkonsert då vet man verkligen vad man får!
Tryggt!
Takida är ju så himla bra! Extra Mysigt att det blir lite extra betydelsefullt!
Åhh valpar e ju så underbara!!!!
OM vi skulle skaffa hund....vilket vi är rätt överens om att det inte lär bli pga all städning....klagar maken på katten idag så ska vi INTE ha hund.....men OM så skulle vi ha en irlänsk setter....de är så himla fina....visst...behöver springa en mil varannan dag...men det är lätt fixat...maken springer ju så det hade löst sig.
Men nu fokuserar vi på bebbe först...
Har faktiskt inte insett att jag snart har ett litet barn i famnen förrän Hvidis förlossning.....då trillade poletten ner...det är rätt skrämmande att man inte fattat det riktigt förrän nu!
Fladderbuset e inte så mkt fladder längre...hehehehe det är rejäla rörelser o buffar...maken fick ett par fossingar som sprallade på hans hand igår...battingen är rätt stark nu!