• Ninnnis

I vått och torrt och väntan

Exakt så känner jag också, du uttryckte det så himla bra Lanovia!

lanovia 08 skrev 2009-10-27 08:40:57 följande:

Till er som haft MF tillåt er vara ledsna och sakna. Tycker inte det är ett dugg konstigt att det är jobbigt och tårarna rinner månader efter. Ut med känslorna och i denna tråd lyssnar vi gärna. Den "dumma" kommentaren om att då är det bara att köra igen, är nog tänkt att trösta. Jag tänker så själv när jag hör att någon haft MF, jag förstår verkligen sorgen i att bli av med livet i magen. Men på något vis när jag vet hur skräcken att inte kunna bli gravid känns så kan jag när någon får MF tänka att fy vad hemskt men då vet ju dem ialla fall att de kan bli gravida. Sen inser jag det skeva i mina tankar och försöker att inte uttala dem. Men det är förmodligen så många andra tänker också.
  • Ninnnis

Sonja, precis så tror jag många känner. Ofta är det ju lite förbjudet att tänka så, som att man "rangordnar" olika sorger. Faktum är ju att man lever i sin egen verklighet, med sina egna sorger och problem. Det viktiga är nog att man kan känna empati och stötta varandra, utan att lägga några värderingar i det. Och det kan ni i den här tråden!

• Ninnnis
    Hvidbrud skrev 2009-10-27 11:29:14 följande:
    Klart att jag skulle pröva om det funkade. Först skulle jag märka in muskeln och sen skulle det tränas... Brösten rörde sig faktiskt! Dagen efterringde jag mig sjuk till skolan. Jag hade så ont i halsen, kunde det vara halsfluss? Nä, senare på eftermiddagen kom jag ju på att det bara var träningsvärk... Hi hi!
  • Ninnnis

Åh, Daa, jag känner SÅ igen mig i det du skriver om att känna sig skör. Kraaaaaaam (så hårt jag vågar) till dig!

Om du inte misstycker så fortsätter jag hålla tummarna hårthårthårt för att indianerna INTE kommer, och att du ALDRIG mer behöver gå igenom det du har gjort den här hösten.

• Ninnnis

Och ingen annan heller, så klart!

Ninnnis skrev 2009-10-27 11:51:11 följande:
    Om du inte misstycker så fortsätter jag hålla tummarna hårthårthårt för att indianerna INTE kommer, och att du ALDRIG mer behöver gå igenom det du har gjort den här hösten.
  • Ninnnis

Nej tyvärr... På torsdag jobbar jag till 15, sen ska jag hämta gudsonen som ska leka med mig och vovven Men jag vill så gärna träffa er snart!

Hvidbrud skrev 2009-10-27 12:02:44 följande:
    Ninis: Du har inte ledigt på torstag möjligt vis, så du kan komma med och fika och promenera i solskenet?
  • Ninnnis

Jag hoppas att det är en liten Baa 2 (B2?) som har tagit över dig...

Daa skrev 2009-10-27 12:15:40 följande:
    Tack, Ninnis och Hvidis (nu blir jag tårögd och gråtmild IGEN. Vem är det som har tagit över mig??).
  • Ninnnis

JA!

Hvidbrud skrev 2009-10-27 12:47:14 följande:
    Åh, det var ju synd, men i får hitta en helj som vi kan alla fem (minst! ankan och EA (? med tanke på din tur i skrylle) är ju också här i området. och fru bgg och ella?)Härligt att få gosa med gudsonen!
Svar på tråden I vått och torrt och väntan