I vått och torrt och väntan
vad skall ajg nu skriva för trams?
vad skall ajg nu skriva för trams?
förmodligen är det någon jag tänkt svara något till, men det har jag helt glömt.... *guldfiskminne*
Var det inte länge sedan vi fick höra något från Hvidis nu???
Yes! Där satt den! Ilägg 4500 och jag har lyckats erövra hela sidan 450 för mig själv!
Jag kapar tråden och seglar iväg! Lite ensamt känns det dock här....
Jaja kanske skulle ta o jobba lite...
Ja jag hade det, för nästan 2½h sedan.
Ojoj vilken fart ni fick. här gick jag hela förmiddagen och bara vänta på er men nu när jag fick fullt upp att göra då satte ni fart.
Jag sitter här smått exsalterad (hur stavas det?) Det har rört sig mkt i magen det sista, verkar vara en liten akrobat på väg inte så mkt sparkar längre utan volter. Men nu när jag tittade ner guppade magen så det syntes, man såg verkligen hur lilla spillevinken rörde sig. Snacka ailien.
Oh extern hårddisk ha vi pratat länge på att köpa, undra om vi kommer få gjort det innan en ev krasch?
ninnis, mannen kommer hem på fredag lagom till att sätta sig på tåget och åka till Malmö.
När kommer dina killar hem?
Kanon!!
Ja vart vi skall ses får ni som kan stan lite bättre bestämma. Eller så ses vi där vi sågs sist vid tågstationen.
Hmmm ute i friska luften, förstår din tanke Ingis, då får vi hoppas på fint väder tråkigt om det regnar. Finns det något bra fik som man kan sitta ute på så här års??